Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på jakt efter rakblad. Helt sjukt hur svårt det är att hitta vanliga hederliga rakblad. Varken Hemköp, ICA, Willys eller Classe hade dem. Rakar alla sig med hyvlar eller elektriska? :confused: Tror jag fått spaning på att de finns på Kicks av alla ställen, ska dit och kolla.
"Vanliga" rakblad används knappt till rakning numera. Däremot har bygg- och färghandlarna eftersom man har dem för att skära tapet t.ex.

För det är väl såna här du letar?
1641825483350.png
 
Dicker kaffe och funderar på om min trötthet beror på morgonens vaccinering eller på den smittsamma sjukdomen som drabbar samhället var sjunde dag och heter Måndag Eftermiddag. Kanske borde ha valt en annan veckodag för vaccination för att kunna vara på den säkra sidan :D
 
Usch vad trött jag är nu. Visserligen lugnt på jobbet, men denna värk! Lite orolig att det är influensa på gång.. Mår bra i övrigt i och för sig.

Nåt positivt: det var fortfarande ljuset ute när jag åkte hem vid kvart över fyra. Behövdes inga helljus. Det går åt rätt håll i år igen :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
533
· Visningar
53 823
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 114
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 877
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp