Svansar är bra deltagare på utvecklingssamtal! Vi har både visat hunden och fått se kattÅh förresten, imorgon har jag digitala utvecklingssamtal. Förmodligen med svans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svansar är bra deltagare på utvecklingssamtal! Vi har både visat hunden och fått se kattÅh förresten, imorgon har jag digitala utvecklingssamtal. Förmodligen med svans.
Spyr på pandemiskiten och försöker samtidigt att inte tänka på det eller hur lång tid som gått och aaaahhh.
*djupandas*
Förvisso 10 grader varmt, men även duggregn och jämngrått. Hmm, bättre kan du, våren!Du kan ju alltid hoppas .
Precis såHåller med... Hoppas iaf att det kan leda till fler resurser till sjukvården, de här nedstängningarna är ju ohållbara. Vad kommer det finnas för kulturliv kvar när det här är över, hur många krogar kommer ha fått slå igen. Blä.
Har du fått omikronet skiljer sig det i symtom sen skiljer det sig från person till person med. Jag väntar på att bli smittspårad (funderar på att ta hemtest i väntan) då jag i fredags var nära en stallkompis som i lördags fick symtom och igår testade positivt enligt hemtest. Jag har själv skallebank (kan ju va för jag kisade mot solen när jag var ute) och lätt hosta och hals"ont" som i mitt fall även kan bero på refluxen jag har problem med men återstår att se.Knappt så jag tror detta men åkt på covid... klarat mig genom hela pandemin och allt jag har nu är verkligen bara lite halsont och snuva. Inget smakbortfall, ingen muskelvärk eller annat "vanligt" symtom. Är inte ens trött Fick provsvaret nyss o kollat på det flera ggr. Träffade ju farmor i lördags men hon har fått alla doser iaf och var inte där så länge så hoppas hon inte blev smittad
Sant, kan ju va det och den verkar ofta kunna va lite mildare verkar det som.Har du fått omikronet skiljer sig det i symtom sen skiljer det sig från person till person med. Jag väntar på att bli smittspårad (funderar på att ta hemtest i väntan) då jag i fredags var nära en stallkompis som i lördags fick symtom och igår testade positivt enligt hemtest. Jag har själv skallebank (kan ju va för jag kisade mot solen när jag var ute) och lätt hosta och hals"ont" som i mitt fall även kan bero på refluxen jag har problem med men återstår att se.
Krya på dig! Och håller tummarna att din äldre släkting klarar sig från smittan
Agree! Även kattrumpor är underskattade. Det livar liksom upp lite.Svansar är bra deltagare på utvecklingssamtal! Vi har både visat hunden och fått se katt
Agree! Även kattrumpor är underskattade. Det livar liksom upp lite.
En arbetsgivare som inte gillar katter? Jag förstår inte riktigt?Jag hade ut katten innan jag hade en anställningsintervju via Zoom förra året
En arbetsgivare som inte gillar katter? Jag förstår inte riktigt?
Jag sover med öppet fönster året runttroligtvis inte. Folk som ba "jag har 17 grader i sovrummet på natten, det är så fantastiskt skönt" tänker jag om "det finns ett ishotell, åk dit istället" Jag älskar att vara hemma hos morfar. Han har ca 26 grader inomhus.