Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis klivit upp. Sov till 12. Käkar frukost och laddar för att gå och ta hjärtprover. Kanske skjuter på det till imorgon. Som att proverna skulle bli bättre då 🤪 Kanske lika bra att bara göra bort skiten så att jag kan måla sen i em
 
Knappt så jag tror detta men åkt på covid... klarat mig genom hela pandemin och allt jag har nu är verkligen bara lite halsont och snuva. Inget smakbortfall, ingen muskelvärk eller annat "vanligt" symtom. Är inte ens trött O_o Fick provsvaret nyss o kollat på det flera ggr. Träffade ju farmor i lördags :nailbiting: men hon har fått alla doser iaf och var inte där så länge så hoppas hon inte blev smittad :nailbiting:
Har du fått omikronet skiljer sig det i symtom sen skiljer det sig från person till person med. Jag väntar på att bli smittspårad (funderar på att ta hemtest i väntan) då jag i fredags var nära en stallkompis som i lördags fick symtom och igår testade positivt enligt hemtest. Jag har själv skallebank (kan ju va för jag kisade mot solen när jag var ute) och lätt hosta och hals"ont" som i mitt fall även kan bero på refluxen jag har problem med men återstår att se.
Krya på dig! Och håller tummarna att din äldre släkting klarar sig från smittan :heart
 
Fått en hel del jobb gjort så det har varit en bra första dag denna veckan :) Kötta på nån timme till nu sen så har jag faktiskt inte tänkt göra så mycket mer idag mer än laga mat, städa köket och stallsysslorna. Gick 45 min med min konvalescenshäst och hundarna på lunchrasten. Idag får vi öka från 30 till 45 min skritt :)
 
Har du fått omikronet skiljer sig det i symtom sen skiljer det sig från person till person med. Jag väntar på att bli smittspårad (funderar på att ta hemtest i väntan) då jag i fredags var nära en stallkompis som i lördags fick symtom och igår testade positivt enligt hemtest. Jag har själv skallebank (kan ju va för jag kisade mot solen när jag var ute) och lätt hosta och hals"ont" som i mitt fall även kan bero på refluxen jag har problem med men återstår att se.
Krya på dig! Och håller tummarna att din äldre släkting klarar sig från smittan :heart
Sant, kan ju va det och den verkar ofta kunna va lite mildare verkar det som.

Jag håller tummen du är negativ på det "riktiga" fast hemtestet var positivt. Krya på dig med och tack :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
531
· Visningar
53 746
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 876
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp