Jag har runt 13 grader i sovrummet. Sover jättebra med ett tjockt duntäckemen hur överlever du????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har runt 13 grader i sovrummet. Sover jättebra med ett tjockt duntäckemen hur överlever du????
Jag har runt 13 grader i sovrummet. Sover jättebra med ett tjockt duntäcke
Åh nej, beklagar verkligenMitt hjärta går i tusen bitar....
Idag klockan 16 ska min häst få vandra vidare. Jag är helt förstörd
Ringt hyresgästföreningen? Ren idioti det därFörsöker relatera till att värden ur det blå pga brister i uppvärmningen av vårt hus presenterar den fantastiska lösningen: hyreshöjning på 44%.
Beklagar sorgenMitt hjärta går i tusen bitar....
Men så hemskt, beklagar verkligenMitt hjärta går i tusen bitar....
Givet! Men ärligt är jag bara så sjukt osugen på att ha den typen av interaktioner och reflationerande i mitt liv. Och den nya hyran är inte aktuell. Alls. Vi får de om de styr upp sig.Ringt hyresgästföreningen? Ren idioti det där
Beklagar sorgen
Håller tummen de viker sig snabbt!Givet! Men ärligt är jag bara så sjukt osugen på att ha den typen av interaktioner och reflationerande i mitt liv. Och den nya hyran är inte aktuell. Alls. Vi får de om de styr upp sig.
men hur överlever du????
Åh nej, så hemskt. Beklagar verkligenMitt hjärta går i tusen bitar....
Alltså sms konversationen jag nyss hade
Får sms om grundaren till Phils Burger med massa länkar, samt en lös länk till allabolag som länkar till befattningshavaren för Phils Burger. Till jobbtelefonen.
Svarar "Hej! Fel nummer skulle jag tro "
Han "??"
Jag "Du skickade massor med information om grundaren till Phils Burger, men jag vet inte vem du är"
Han "Leif, jag sa ju att jag skulle skicka lite info, det var en trevlig första dejt och jag träffar dig gärna igen. Ha på dig de där strumpbyxorna"
Jag "Du har nog fått ett fejknummer , det är nog inte så trevligt heller att tala om för någon vad de ska ha för kläder på sig på en andra dejt, eller någonsin för den delen."
Han "Men vad fan"
Jag "Bara ett tips"
Han "Fan ta er"
Jag "Hejdå!"
Han "Jag vill inte se dig mer"
Jag lovar, Leif, du behöver aldrig träffa mig igen
Han skulle vara veta. Han är redan ett meme bland mina närmsta kollegorStackars Leif, han som trodde han hade halva inne