Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halsont och snuva idag så vart på provtagning :down: personalprio så lär få svar relativt snabbt iaf. Typiskt jag åker på det nu när kaoset inför kommande topp startat :banghead:
Så har krupit ner under täcket i soffan och ska hinka i mig varm saft och äta clementiner :d
 
Alltså sms konversationen jag nyss hade :rofl:
Får sms om grundaren till Phils Burger med massa länkar, samt en lös länk till allabolag som länkar till befattningshavaren för Phils Burger. Till jobbtelefonen.
Svarar "Hej! Fel nummer skulle jag tro :)"
Han "??"
Jag "Du skickade massor med information om grundaren till Phils Burger, men jag vet inte vem du är"
Han "Leif, jag sa ju att jag skulle skicka lite info, det var en trevlig första dejt och jag träffar dig gärna igen. Ha på dig de där strumpbyxorna"
Jag "Du har nog fått ett fejknummer :), det är nog inte så trevligt heller att tala om för någon vad de ska ha för kläder på sig på en andra dejt, eller någonsin för den delen."
Han "Men vad fan"
Jag "Bara ett tips"
Han "Fan ta er"
Jag "Hejdå!"
Han "Jag vill inte se dig mer"

Jag lovar, Leif, du behöver aldrig träffa mig igen :angel::D
 
Jag har det hittills ganska lugnt på jobbet. Ringde bemanningen för att kolla om jag ska vara klienthandläggare även imorgon. Just imorgon hade det nämligen passat väldigt bra :p Men nix, en ny vikarie på tjänsten ska gå här imorgon.
Nåja, det blir en lång dag. Kör hemifrån 6.20, jobb 7-19, till Röstånga för att hämta dottern ca 20, till stallet för att fixa där ca 21 och hemkomst ca 22 :meh:
 
Alltså sms konversationen jag nyss hade :rofl:
Får sms om grundaren till Phils Burger med massa länkar, samt en lös länk till allabolag som länkar till befattningshavaren för Phils Burger. Till jobbtelefonen.
Svarar "Hej! Fel nummer skulle jag tro :)"
Han "??"
Jag "Du skickade massor med information om grundaren till Phils Burger, men jag vet inte vem du är"
Han "Leif, jag sa ju att jag skulle skicka lite info, det var en trevlig första dejt och jag träffar dig gärna igen. Ha på dig de där strumpbyxorna"
Jag "Du har nog fått ett fejknummer :), det är nog inte så trevligt heller att tala om för någon vad de ska ha för kläder på sig på en andra dejt, eller någonsin för den delen."
Han "Men vad fan"
Jag "Bara ett tips"
Han "Fan ta er"
Jag "Hejdå!"
Han "Jag vill inte se dig mer"

Jag lovar, Leif, du behöver aldrig träffa mig igen :angel::D

Stackars Leif, han som trodde han hade halva inne ;) :rofl:
 
Idag har jag varit på MR-undersökning. Fått nål och kontrastvätska insprutad i kroppen + ett medel som skulle lugna tarmrörelserna. En ganska omskakande upplevelse faktiskt, i över en timme fick jag ligga blickstill i metallröret och andas efter kommandon från sköterskan. En del lyssnande på P3 också vilket ändå hjälpte till att fördriva tiden och försöka ignorera allt bankande, väsande och pipande som maskinen gjorde. Sköterskan var duktig i alla fall, lugn och bestämd.

Nu är jag hemma och har tröstätit en semla från Espressohouse. Ska strax iväg till jobbet vilket blir bra, så får jag något annat att tänka på. Bilderna blev bra och ska skickas iväg till min läkare för bedömning, så återkommer hon någon gång under januari.
 
Jag och Herr Katt, som fortfarande inte är min, jobbar hemifrån (digitalt) idag. Världens bästa idé enligt katt.
Han har redan gosat skärmen 4 ggr så att jag försvann lite ur bild, visat svans och rumpa för mina kollegor 2 ggr (i en gosattack) och krävt dreamies under en presentation.
Grym support ändå. 👍
Så. Jäkla. Ägd.
 
Knappt så jag tror detta men åkt på covid... klarat mig genom hela pandemin och allt jag har nu är verkligen bara lite halsont och snuva. Inget smakbortfall, ingen muskelvärk eller annat "vanligt" symtom. Är inte ens trött O_o Fick provsvaret nyss o kollat på det flera ggr. Träffade ju farmor i lördags :nailbiting: men hon har fått alla doser iaf och var inte där så länge så hoppas hon inte blev smittad :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
531
· Visningar
53 577
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 876
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp