Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20220110_130600841.jpg

Hästen gjorde världens pass! Kommer hem och han har trampat av en framsko 😂 Med andra ord han har sprungit i 1.35-40 tempo på tre skor på is och kändes kanon fin 🙃 Nu vet jag ju inte exakt när han tappa skon men ändå! De är farbror Trulen de 🐎💨

Hitta skon när jag tog bilen och kika den låg snyggt avtrampad där jag misstänkte att den var. Tur för honom att de gått 6 veckor sedan förra skoningen fram 😂
 
Och nu gick strömmen så så gick det med det jobbflowet :rofl:

Det va jordfelsbrytaren som slagit från. Fick se att det lös i källaren så började ana oråd. Enda annorlunda jag gjort är att jag satte i motorvärmaren till traktorn innan jag gick in förut. Men det slog inte ifrån direkt utan dröjde ändå rätt länge och det har aldrig varit några problem tidigare 🤔 Jaja jag drog ur motorvärmaren och slog på strömmen igen så nu ska jag fortsätta jobba😅
 
Sant, kan ju va det och den verkar ofta kunna va lite mildare verkar det som.

Jag håller tummen du är negativ på det "riktiga" fast hemtestet var positivt. Krya på dig med och tack :heart
Jag har inte testat mig alls än. Väntar på leverans. Är ju fan om man ska bli smittad av 5 minuter av stallkompisen och inte bli smittad av sambon förra året när han fick skiten. Men jag vet ju inget alls än! Denna sägs ju vara mer smittsam och mildare som sagt. Tack ❤.
 
Jag har inte testat mig alls än. Väntar på leverans. Är ju fan om man ska bli smittad av 5 minuter av stallkompisen och inte bli smittad av sambon förra året när han fick skiten. Men jag vet ju inget alls än! Denna sägs ju vara mer smittsam och mildare som sagt. Tack ❤.
Då missförstod jag, nu fattar jag det var stallkompisen som gjorde hemtest 😅 jo, det är verkligen ett knasigt virus, man vet aldrig riktigt hur det slår :crazy:
 
Varit på jakt efter rakblad. Helt sjukt hur svårt det är att hitta vanliga hederliga rakblad. Varken Hemköp, ICA, Willys eller Classe hade dem. Rakar alla sig med hyvlar eller elektriska? :confused: Tror jag fått spaning på att de finns på Kicks av alla ställen, ska dit och kolla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
531
· Visningar
53 746
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 876
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp