Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra där autokorrekt…

862097CE-C0E5-40F1-9569-D617B7A15662.jpeg
 
Jag hann till och med ut en sväng med pälsdjuren innan det blev mörkt! Det var så milt och för en gångs skull varken blåsigt eller regnigt så kisse fick följa med. Han är så himla duktig! Jag trodde att han skulle glömt bort alltihop eftersom vi inte varit ut ett tag, men icke. Inkallningen funkade bättre än någonsin också! :heart
Vi besökte favoritträdet. :D
20220111_160538[1].jpg
 
Ena hunden löper för första gången och har nu för första gången fått byxa på sig. Ingen hit! Hon är typ lam i bakdelen och mycket deprimerad.
Och lillasyster tycker byxan är så spännande. Byx-hunden klättrade upp på min Axel och ville INTE ner. Det släpper väl snart. 😅
 
Kom nyss på att jag glömde ringa en person på jobbet som jag lovat. Åh, ångesten… idag var verkligen kaos på jobbet! Ringde honom först alldeles för sent och då sa han ”bättre sent än aldrig” och vi skrattade lite. Skulle sen återkomma. Nu inte lika kul :grin:
 
... och Marty! Tyvärr framgår det inte hur ENORM den här katten är! Just över sex kilo. :D
Jag fixade för övrgt familjens avlopp i ena badrummet idag. Det har varit halvtätt i snart två månader, jag höll på att få spunk! 😅
Visa bifogad fil 83867
Åh, kan du komma förbi här? Jag står och muttrar om att jag måste rensa vattenlåset varenda gång jag borstar tänderna.

Vi har också katter. Och hund. :angel: :laugh:
 
Min hyresvärd skickade för övrigt ett text idag. Började fint med gott nytt år, men fortsatte sedan med "Are you ok? You can phone me if you need to. Worried since we have not had the rent yet." 😱😱😱
Jag har alltså GLÖMT att betala hyran! Har btt här tio år och glömmer bort hyran?! Hu är man funtad egentligen?!
De är så gulliga hur som helst, de var mest oroliga, men ändå. Så sjukt pinsamt! :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
534
· Visningar
53 894
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 139
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp