Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gulligt!Visa bifogad fil 48799
Hittade alltså en smyckesask. Med en mutter. Rimligt??
En mycket viktig mutter?Visa bifogad fil 48799
Den kanske är i guldVisa bifogad fil 48799
Bara "toppar nästan"? Haha
Tack, ska kolla upp denDen är skriven om en tjej med autism (asperger kanske?) och hennes resa till att få sin diagnos. Hon kopplade inte problemen hon hade till autism, men insåg sedan att hon visst var autistisk och att allt stämde. Det var dock först när hon hörde ett radioklipp av en kvinna från Sahlgrenska (tror jag) som pratade om NPF hos tjejer. Tjejer och killars symptom kan skilja sig väldigt mycket.
Enligt mig är det en väldigt bra bok som jag varmt rekommenderar!
Jag hittade även en YouTube kanal för ett tag sen som jag tycker är bra. Hon som har kanalen har själv autism
https://www.youtube.com/user/AtheistRockstar
Men eller hur?! Läste nåt om att Anna fått brev hem från upprörda följare (?) och grejer, som att Pernilla kan hjälpa att andra människor är dumma i huvet...
Bara "toppar nästan"? Haha
Den är guldfärgad, ett hängsmycke?
En mycket viktig mutter?
Hittade du den hemma?
Den är verkligen pytteliten, så jag tror inte det är ett hängsmycke.Den kanske är i guld
Har under ledigheten blivit van vid att masa mig upp vid 5-tiden
Har bara pussel på dator
Vädra eller icke vädra ?Jobb imorgon. Nytt rum. Ny rumskompis. Nya dispyter om att vädra eller icke vädra...
/Önskar jag fick eget kontor...
Jag: *kollar nyhetsflödet* Jaså, det var Anders Wallensten som talade på den dagliga pressträffen idag? Nej men jag har ju inte sett den på ett tag. Och det är ju ändå viktigt att... hålla sig... uppdaterad och så.
Även lite gulligt när det blev fel ordning med "och det är fortfarande viktigt att när man är hemma, så ska man vara sjuk". (Förlåt mig Anders! Du är fantastisk - och snygg - ändå och hade järnkoll på att det var fel bilder trots att de ser i princip likadana ut.)