Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev uppsagd från medishästen för drygt en månad sedan så jag har bara ridskolan kvar. Där går jag i fel grupp. Jag får nästan inga tips alls på hur jag ska bli bättre och utvecklas inte. Min plan när jag började på ridskolan var att rida för en annan person. Denna person slutar efter den här terminen. Han har en egen verksamhet också där man kan hyra häst för lektionsridning men jag tycker det är för dyrt med 500 kronor för 20 minuters aktiv ridning. Hans hästar är dessutom för stora för mig så jag kan inte rida dem vettigt.Så tråkigt. Funkar det inte med medishästen?
Jag orkar inte engagera mig längre. Ända sedan Senioren togs bort har jag inte lyckats med att hitta en bra häst som jag kunnat rida långsiktigt. Jag vill tävla men allt bara går emot mig hela tiden så jag har slutat försöka.Vad tråkigt. Måste du bestämma det så tvärt då? Det kanske dyker upp nåt passande i hästväg i framtiden
Jag blev uppsagd från medishästen för drygt en månad sedan så jag har bara ridskolan kvar. Där går jag i fel grupp. Jag får nästan inga tips alls på hur jag ska bli bättre och utvecklas inte. Min plan när jag började på ridskolan var att rida för en annan person. Denna person slutar efter den här terminen. Han har en egen verksamhet också där man kan hyra häst för lektionsridning men jag tycker det är för dyrt med 500 kronor för 20 minuters aktiv ridning. Hans hästar är dessutom för stora för mig så jag kan inte rida dem vettigt.
Jag orkar inte engagera mig längre. Ända sedan Senioren togs bort har jag inte lyckats med att hitta en bra häst som jag kunnat rida långsiktigt. Jag vill tävla men allt bara går emot mig hela tiden så jag har slutat försöka.
Det är standard. Det blir aldrig som jag tänkt mig.Synd att det inte blev som du tänkt.
Tack!Grattis på födelsedagen @Tranan
Tack, en glad som jag kan ta två!
Nehe ut och försöka färdigställa åtminstone något projekt men det blåser ju isvindar idag igen
Grattis på födelsedagen @Tranan
Inatt har jag sovit uruselt.
Ska sova en stund till och sen ta en promenad efter lunch.
Blåser lite mindre idag.
Tackar