Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fibern är fortfarande ur funktion. Surfar på mobilen och det är lite ....begränsat.

Men halleluja Ip Only som skriver fortlöpande på sin web om felen och rapporterar vad de gör. Comhem som levererar tjänsten hävdar att det inte finns några kända störningar i driften. :meh:
 
Så tråkigt. Funkar det inte med medishästen?
Jag blev uppsagd från medishästen för drygt en månad sedan så jag har bara ridskolan kvar. Där går jag i fel grupp. Jag får nästan inga tips alls på hur jag ska bli bättre och utvecklas inte. Min plan när jag började på ridskolan var att rida för en annan person. Denna person slutar efter den här terminen. Han har en egen verksamhet också där man kan hyra häst för lektionsridning men jag tycker det är för dyrt med 500 kronor för 20 minuters aktiv ridning. Hans hästar är dessutom för stora för mig så jag kan inte rida dem vettigt.
Vad tråkigt. Måste du bestämma det så tvärt då? Det kanske dyker upp nåt passande i hästväg i framtiden :)
Jag orkar inte engagera mig längre. Ända sedan Senioren togs bort har jag inte lyckats med att hitta en bra häst som jag kunnat rida långsiktigt. Jag vill tävla men allt bara går emot mig hela tiden så jag har slutat försöka.
 
Jag blev uppsagd från medishästen för drygt en månad sedan så jag har bara ridskolan kvar. Där går jag i fel grupp. Jag får nästan inga tips alls på hur jag ska bli bättre och utvecklas inte. Min plan när jag började på ridskolan var att rida för en annan person. Denna person slutar efter den här terminen. Han har en egen verksamhet också där man kan hyra häst för lektionsridning men jag tycker det är för dyrt med 500 kronor för 20 minuters aktiv ridning. Hans hästar är dessutom för stora för mig så jag kan inte rida dem vettigt.

Jag orkar inte engagera mig längre. Ända sedan Senioren togs bort har jag inte lyckats med att hitta en bra häst som jag kunnat rida långsiktigt. Jag vill tävla men allt bara går emot mig hela tiden så jag har slutat försöka.

Synd att det inte blev som du tänkt. :(
 
Stort grattis på födelsedagen @Tranan :bump:

deans-cake.jpg


target-practice-cake_86248.jpg


Det blev två tårtor, jag kunde inte välja :D
 
Har just ätit frukost; 2 löskokta ägg på "brandvarnaren-gick-igång-så-hårt-rostar-jag" -bröd med salt och sirap på och vanilj-té till :d .
Hade velat baka meer, det är kul, tiden flyger och det blir gott, men jästen är slut för tillfället...😮😶. Skulle kanske försökt mig på nåt stekpannebröd....? :)
 
Grattis @Tranan på födelsedagen!


Jag laddar för grupphandledning, vi verkar vara lika förvirrade hela gruppen. Det här med stängda arkiv ställer till det för historieforskning. Jag är glad att jag har hittat en lösning, andra famlar ännu. Jag hade även räknat med att jobba direkt efter men nu är min kollega tillbaka så jag "slapp" att hålla den lektionen. Gillar mina elever så lite ledsamt är det att få gå tillbaka till "bara" en klass.
Men jag har min klass på torsdag! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp