Vad gör vi? CVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Grattis @Tranan!

8BE0EE5F-84E3-4606-B70F-FFCECF66CE9C.webp

(Hittade ingen tÄrta med tranor pÄ, sÄ det fick bli en med fÄglar - du fÄr lÄtsas att det Àr tranor ;))
 
Är ledig i dag. Varit pĂ„ Coop och handlat lite mat.
Nu funderar jag pÄ var dagens promenad ska gÄ, om jag ska ta cykeln en bit eller gÄ till Apladalen.
 
DÄ Àr jag tillbaka i skolan efter pÄsklovet. IklÀdd pyjamas nedbÀddad i sÀngen under tÀcket med ena katten över magen :love:

Det Àr ÀndÄ rÀtt okej att börja kl 10, om man inte behöver resa nÄgon stans eller bry sig om hur man ser ut :p
 
Ska ivÀg och rida lÄngtur med fikapaus vid ett utsiktstorn ihop med en gÀng kompisar sen ikvÀll :love: Ska lasta med bÄda mina islandshÀstar dÄ en av kompisarna ska lÄna min ena för det blir nog lite för lÄngt för hennes unghÀst som precis kommit igÄng efter vila. Ska bli himla mysigt i alla fall! Ska baka en kladdkaka och ta med ett par bitar :d
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag brukar följa alla trĂ„dar som postas nĂ€r det efterfrĂ„gas om tips pĂ„ sevĂ€rdheter och annat kul nĂ€r en ska ut pĂ„ tur. Är ju sĂ„ mĂ„nga...
2
Svar
24
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trÀdgÄrden och för 1-2 veckor sen la jag in nÄgra i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag anvÀnda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag nĂ€rmar sig med strĂ„lande vĂ€der. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skĂ„la? VĂ„gar ni elda trĂ€dgĂ„rdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp