Vad gör vi? CVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Puh Àlskar verkligen min handledare och Àr samtidigt otroligt glad över att jag inte kommer att fÄ henne som examinator. Men hon Àr ett enormt stöd samtidigt som hon krÀver mycket. Vi drog över med 30 min idag för vi skulle komma pÄ en bra titel till uppsatsen, en stackare som satt med feber kom inte pÄ nÄgot sÄ hon fick vara kvar och vi andra fick lÀmna mötet. Jag fick Ätminstone ok pÄ min titel tillslut och har nu börjat skriva bakgrund och tidigare forskning, men det gÄr lite trögt, hittar mest en massa andra saker.
 
Det lÄter sÄ konstigt för mig med en marsvins-rescue som heter Eragons. Det borde helt klart vara reptilinriktat! :D
Förklara gÀrna reptilkopplingen, för den förstÄr jag inte. :)

Omplaceringsverksamheten Àr Ätminstone femton Är gammal och var under mÄnga Är en enmansshow (enkvinnoshow kanske Àr mer korrekt). Om jag inte minns helt fel sÄ var det grundarens son som fick namnge den en gÄng i tiden, troligen inspirerad av boken Eragon av Christopher Paolini.
 
Förklara gÀrna reptilkopplingen, för den förstÄr jag inte. :)

Omplaceringsverksamheten Àr Ätminstone femton Är gammal och var under mÄnga Är en enmansshow (enkvinnoshow kanske Àr mer korrekt). Om jag inte minns helt fel sÄ var det grundarens son som fick namnge den en gÄng i tiden, troligen inspirerad av boken Eragon av Christopher Paolini.

Bokserien handlar om drakar. :) Mer reptil Àn sÄ blir det inte. :D
 
Aha. Jag lÀser aldrig fantasy, sÄ jag hade ingen aning :)

Jag har aldrig lÀst serien sjÀlv men den Àr vÀldigt populÀr. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget ocksÄ. :)

Det Ă€r jĂ€ttefint att höra att det finns etablerad hjĂ€lp för marsvinen sĂ„klart! <3 Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig nĂ€r jag hör namnet. 😅
 
Jag har aldrig lÀst serien sjÀlv men den Àr vÀldigt populÀr. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget ocksÄ. :)

Det Ă€r jĂ€ttefint att höra att det finns etablerad hjĂ€lp för marsvinen sĂ„klart! :heart Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig nĂ€r jag hör namnet. 😅
Och sÄ hör man Sean Connery :love:
 
Jag har aldrig lÀst serien sjÀlv men den Àr vÀldigt populÀr. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget ocksÄ. :)

Det Ă€r jĂ€ttefint att höra att det finns etablerad hjĂ€lp för marsvinen sĂ„klart! :heart Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig nĂ€r jag hör namnet. 😅
Min yngsta lÀste den nÀr den var nyutkommen, hon var vÀl i rÀtt Älder dÄ för att tillhöra mÄlgruppen tror jag. Jag nöjde mig med att konstatera att det var fantasy...
 
  • Gilla
Reactions: Sel
SÄ. jÀvla. less!
Varit sÀmre igen nu nÄgra dagar. Vilken jÀvla jojo den hÀr sjukan Àr. Inne pÄ vecka 6 nu tror jag.
Jag vill bli frisk!:devil:
Satt inne och glodde pÄ en jÀttefin hjort som vandrade runt kring tomten. SÄ hÀrligt ÀndÄ att fÄ se sÄ mkt olika djurliv sÄ nÀra som vi fÄr hÀr.
Nu ska jag och min vibrerande hund Àta macka med stekt Àgg. Hon Àlskar Àgg! :laugh:
 
Stort grattis till dig ocksÄ @Seabaz :bump:

48727169186_5aa9f3a1d4.jpg
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag brukar följa alla trĂ„dar som postas nĂ€r det efterfrĂ„gas om tips pĂ„ sevĂ€rdheter och annat kul nĂ€r en ska ut pĂ„ tur. Är ju sĂ„ mĂ„nga...
2
Svar
24
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trÀdgÄrden och för 1-2 veckor sen la jag in nÄgra i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag anvÀnda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag nĂ€rmar sig med strĂ„lande vĂ€der. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skĂ„la? VĂ„gar ni elda trĂ€dgĂ„rdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp