Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förklara gÀrna reptilkopplingen, för den förstÄr jag inte.Det lÄter sÄ konstigt för mig med en marsvins-rescue som heter Eragons. Det borde helt klart vara reptilinriktat!
Förklara gÀrna reptilkopplingen, för den förstÄr jag inte.
Omplaceringsverksamheten Àr Ätminstone femton Är gammal och var under mÄnga Är en enmansshow (enkvinnoshow kanske Àr mer korrekt). Om jag inte minns helt fel sÄ var det grundarens son som fick namnge den en gÄng i tiden, troligen inspirerad av boken Eragon av Christopher Paolini.
Aha. Jag lÀser aldrig fantasy, sÄ jag hade ingen aningBokserien handlar om drakar. Mer reptil Àn sÄ blir det inte.
Aha. Jag lÀser aldrig fantasy, sÄ jag hade ingen aning
Och sÄ hör man Sean ConneryJag har aldrig lÀst serien sjÀlv men den Àr vÀldigt populÀr. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget ocksÄ.
Det Àr jÀttefint att höra att det finns etablerad hjÀlp för marsvinen sÄklart! Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig nÀr jag hör namnet.
Och sÄ hör man Sean Connery
Jag blandade visst ihop dem. Drakar som drakar...Ăr han med i den filmen? Det var vĂ€l Ă€ndĂ„ Dragonheart? Betydligt bĂ€ttre klass!
Min yngsta lÀste den nÀr den var nyutkommen, hon var vÀl i rÀtt Älder dÄ för att tillhöra mÄlgruppen tror jag. Jag nöjde mig med att konstatera att det var fantasy...Jag har aldrig lÀst serien sjÀlv men den Àr vÀldigt populÀr. Klassisk ungdomsfantasy. Det finns en film med hyfsad budget ocksÄ.
Det Àr jÀttefint att höra att det finns etablerad hjÀlp för marsvinen sÄklart! Men jag ser typ en basilisk eller varan framför mig nÀr jag hör namnet.
Jag blandade visst ihop dem. Drakar som drakar...
Min yngsta lÀste den nÀr den var nyutkommen, hon var vÀl i rÀtt Älder dÄ för att tillhöra mÄlgruppen tror jag. Jag nöjde mig med att konstatera att det var fantasy...