Vad gör vi? CVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Grattis sjÀlv pÄ VÄr födelsedag! :D;)

Tack!!
Du Àr den femte personen idag att sÀga grattis till mig idag! :up: (Sambo, mamma, pappa och en kompis boende i Belgien).
SjÀtte om man rÀknar grannens hund som smitit över och hÄller mig sÀllskap nu nÀr sambon jobbar borta i en vecka :D

SÄ populÀr Àr man nÀr man inte har sin fölseda synlig i social media
 
Tack!!
Du Àr den femte personen idag att sÀga grattis till mig idag! :up: (Sambo, mamma, pappa och en kompis boende i Belgien).
SjÀtte om man rÀknar grannens hund som smitit över och hÄller mig sÀllskap nu nÀr sambon jobbar borta i en vecka :D

SÄ populÀr Àr man nÀr man inte har sin fölseda synlig i social media
Jag var sÄ nÀra att Äka till Australien nu i vÄr men du vet.... sÄ jag köpte en bil istÀllet.
 
Jag var sÄ nÀra att Äka till Australien nu i vÄr men du vet.... sÄ jag köpte en bil istÀllet.

Ja nu har du ju 1-2 Är att planera ny aussie-resa dÄ!
SjÀlv har jag "fÄtt" en bil frÄn en backpacker-vÀn som var tvungen att Äka hem. Hon fÄr tillbaka den nÀr hon kommer tillbaka dock, sÄ fort grÀnserna öppnas.
 
Behöver flytta mina grisar
Jag har problem med min allergi plus att jag inte har ork att umgÄs med dem sÄ mycket som jag vill.
Men man fÄr inte annonsera pÄ fb lÀngre sÄ det fÄr bli blocket i slutet av mÄnaden
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Grattis @Seabaz!

3A4B7F6B-D20A-4401-94DB-CBC5E73D510E.webp
 
Har precis Àtit lunch. Hade vÀrldens minsta lunchlÄda sÄ kÀnner mig inte helt nöjd... NÄja jag slutar jobba om en timme.
 
Kompisarna lĂ€ngst in pĂ„ grusvĂ€gen kom och knackade pĂ„ vid 11 förut och undrade om mina tvĂ„ ville med och leka i skogen hos dom. Mina satt fortfarande i pyjamas sĂ„ det blev en jĂ€kla fart pĂ„ dom 😂 SlĂ€ngde i dom varsin korv med bröd sen stack alla fem ivĂ€g och har varit borta sen dess. Sa att dom fĂ„r gĂ„ hem senast kl 15 för dĂ„ börjar jag med middagen :)

Jag har fÄtt en del jobb gjort, men scannern krÄnglar. Körde ett plÄgsamt pass med triggerpunktbollen och foamrollern pÄ lunchen medan kladdkakan var i spisen. Nyss varit ute och kopplat transporten och packat. Ska ta en kaffekopp och försöka fÄ ordning pÄ scannern nu.
 
Behöver flytta mina grisar
Jag har problem med min allergi plus att jag inte har ork att umgÄs med dem sÄ mycket som jag vill.
Men man fÄr inte annonsera pÄ fb lÀngre sÄ det fÄr bli blocket i slutet av mÄnaden
Eragons har en riktigt bra omplacera sjÀlv-guide pÄ sin hemsida. Den tar upp vad man bör tÀnka pÄ för att kunna hitta ett riktigt bra, nytt hem till sina smÄ vÀnner. Det finns mÄnga marsvinsentusiaster dÀr ute, det gÀller bara att hitta dem.

Jag hoppas att du lyckas hitta ett fint hem till pojkarna.
 
Eragons har en riktigt bra omplacera sjÀlv-guide pÄ sin hemsida. Den tar upp vad man bör tÀnka pÄ för att kunna hitta ett riktigt bra, nytt hem till sina smÄ vÀnner. Det finns mÄnga marsvinsentusiaster dÀr ute, det gÀller bara att hitta dem.

Jag hoppas att du lyckas hitta ett fint hem till pojkarna.

Det lÄter sÄ konstigt för mig med en marsvins-rescue som heter Eragons. Det borde helt klart vara reptilinriktat! :D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag brukar följa alla trĂ„dar som postas nĂ€r det efterfrĂ„gas om tips pĂ„ sevĂ€rdheter och annat kul nĂ€r en ska ut pĂ„ tur. Är ju sĂ„ mĂ„nga...
2
Svar
24
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trÀdgÄrden och för 1-2 veckor sen la jag in nÄgra i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag anvÀnda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag nĂ€rmar sig med strĂ„lande vĂ€der. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skĂ„la? VĂ„gar ni elda trĂ€dgĂ„rdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp