Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bestämde att vi stannar i närheten istället. Kanske blir segersjö och banhoppning av fälttävlan.Alla lär vara där
Hoppas det går bra och inte är något allvarligt!Ligger i en sjukhussäng på akuten och väntar svar på mina prover. Haft ont i bröstet, om ca 30 min skulle proverna va klara och då kommer någon och pratar igen.
Hoppas såklart att allt år grönt, men blir lite orolig när både hand och fot domnar bort ibland.
Yes! Mina är guld. Hoppas de funkar bra för dig.Har köpt livets första par stödstrumpor.
Det är det. Jag har jobbat i situationer runt människor som flytt från krigszoner förut, men aldrig såhär personligt och nära. Det är en sådan ögonöppnare och hjärtslitande.
Hoppas jag också. Det kanske inte är lunga/hjärta för när läkaren gjorde en undersökning och började trycka på en punkt gjorde det rätt ont.Hoppas det går bra och inte är något allvarligt!
Så lätt hänt när man ska försöka vara lika smidig som barnen - har jag hört av en vän alltså!Så otroligt dumt. Lekte med dottern på studsmattan, sprang för snabbt och stukade foten Det är nog ingen större fara för jag kan gå hyfsat men ändå. Snark
Jamen det är väl så typiskt! Här försöker man vara en rolig mamma som leker ordentligt med barnet och så slutar det med en stukad fotSå lätt hänt när man ska försöka vara lika smidig som barnen - har jag hört av en vän alltså!
Mvh/Glad att "barn"-åldern är över för min del...
Tack detsamma! Mitt visade negativt förresten.Nej, egentligen spelar det väl ingen direkt roll. Är mest nyfiken på om jag åkt dit till slut. Krya på dig!
Tack detsamma! Mitt visade negativt förresten.
Varför känns det nu som att det inte är legitimt att må såhär?Mitt också
Varför känns det nu som att det inte är legitimt att må såhär?
Det jag använder mest just nu är deras yoga nidra som är jätteskön avslappning och nedvarvning innan jag går och lägger mig. Men, nej, vi gillar ju inte alla samma saker....Sånt är inget för mig.
Så läskigt! Hur går det?Ligger i en sjukhussäng på akuten och väntar svar på mina prover. Haft ont i bröstet, om ca 30 min skulle proverna va klara och då kommer någon och pratar igen.
Hoppas såklart att allt år grönt, men blir lite orolig när både hand och fot domnar bort ibland.