Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jäkla skönt att det är fredagkväll! 🥳 Ska supertrött fira med bubbel, grillat och är så glad över att Formel 1-sommaruppehållet är slut och vi kan kolla på det ikväll! Tur att vi båda, sambo och jag, är hästnördar och F1-nördar. Gör livet enkelt.. :laugh:
 
Tröttmössan är på just nu, kan ha somnat till några minuter medan sambon laga mat. Han börjar jobba idag efter 4 veckors semester. Han har aldrig haft så lång sammanhållande semester sedan vi träffades 😅 Brukar inte vara något för honom säger han, så host nu tycker jag att det är rätt skönt att han börjar jobba idag 😆😂
 
Har köpt livets första par stödstrumpor.
Yes! Mina är guld. Hoppas de funkar bra för dig.

(Har precis fått nys om att det finns stödstrumpbyxor utan gren. :angel: Fatta att slippa ta av/på för toabesök! Tror iofs poängen är att minska risk för svamp, men jag ser fler användningsområden.:D)

Jag zoomar med några vänner i Nordamerika och klappar kattmage. Funderar på choklad. Om det är värt att hämta den i köket.

Har fått tid för CPAP-utprovning om bara ett par veckor och känner mig orimligt pepp. :banana:
 
Det är det. Jag har jobbat i situationer runt människor som flytt från krigszoner förut, men aldrig såhär personligt och nära. Det är en sådan ögonöppnare och hjärtslitande. :heart

Jag minns sa val nar jag jobbade pa Amerikanska skolan i Jeddah, Saudi Arabia. En mycket dyr privatskola med en helt och hallet Amerikansk laroplan (inget Saudiskt alls!) och vi tog emot en hel massa barn fran Beirut nar de hade blivit bombade. Jag hade en flicka (arskurs 4) som sag sin morbror do utanfor huset. Det var sa fruktansvart att jag fortfarande far ont i magen nar jag tanker pa det. (tjejen tog det betydligt battre an vad jag gjorde, :angel: men fick borja varje dag med en av vara kuratorer)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 148
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp