Lycka till med ditt test! Vet inte vilket svar man ska hoppas på.
Nej, egentligen spelar det väl ingen direkt roll. Är mest nyfiken på om jag åkt dit till slut. Krya på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till med ditt test! Vet inte vilket svar man ska hoppas på.
Klart du ska. Om inte hela årets nederbörd kommer imorgon är jag där och @Scata skulle vell också dit har jag för mig.
Så himla varm igen, hela huvudet känns som en egen liten klimatzon. Har lovat folk i min närhet att ta ett Covid-snabbtest.
Nån av er som vill ta kvällsrundan med hundarna?
Men underbartLaddat ner nytt spel. Tänker svulla i mig massa extra goda mackor med mumsiga pålägg och spela det hela kvällen tills jag blir trött. Myyys!
Fy farao så hemskt.Jag jobbade med vår nyaste dam från Ukraina idag - hon pratar verkligen Ingen engelska. Alltså knappt hej.. men hon är hemskt go' och härlig. Lite väl mycket kramar för mig, men vill hon kramas får hon väl göra det, det är tydligt att hon är otroligt känslosam. Jag vet inte riktigt vad vi pratade om (hon rabblar på i Ukrainska utan att bry sig och jag står mest och ser dum ut ) och översättningsappen tappade helt flötet, men plötsligt brast hon ut i storgråt och jag visste inte vad jag skulle göra. Det blev mer kramar bara.
Stackars människor.
Hon kom hit helt ensam med bara en väska full av sommarkläder. En av tjejerna tog med sig ett par vettiga skor till henne idag - men hon har inga sockar, så vår supervisor ska köpa en förpackning på Tesco och ta med imorgon.
Det är det. Jag har jobbat i situationer runt människor som flytt från krigszoner förut, men aldrig såhär personligt och nära. Det är en sådan ögonöppnare och hjärtslitande.Fy farao så hemskt.
Åh det är en bra uppfinningHar köpt livets första par stödstrumpor.
Det är det. Jag har jobbat i situationer runt människor som flytt från krigszoner förut, men aldrig såhär personligt och nära. Det är en sådan ögonöppnare och hjärtslitande.