Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslutade arbetsveckan vid tre. Den har varit mest positiv och har gått fort men jäklar så tight schema de har ungdomarna.
Fikade som vanligt med kollegorna.
Borde känna mig glad och nöjd men ångesten gnager i mig och jag vet inte varför.
Är extremt trött så jag har krupit ner i sängen.
 
en granne gillar!
inget konstigt med det.
men grillen består från botten upp.
masonit platta
kol
uppochnervänd tvätt korg i vitmålad metall.
säger inget för det är brf ordförande som grillar.
Särbon skrattar gått, säger att sånt händer bara i orten! (Abrahamsberg)
 
Jag jobbade med vår nyaste dam från Ukraina idag - hon pratar verkligen Ingen engelska. Alltså knappt hej.. men hon är hemskt go' och härlig. Lite väl mycket kramar för mig, men vill hon kramas får hon väl göra det, det är tydligt att hon är otroligt känslosam. Jag vet inte riktigt vad vi pratade om (hon rabblar på i Ukrainska utan att bry sig och jag står mest och ser dum ut 😅) och översättningsappen tappade helt flötet, men plötsligt brast hon ut i storgråt och jag visste inte vad jag skulle göra. Det blev mer kramar bara.
Stackars människor. <3
Hon kom hit helt ensam med bara en väska full av sommarkläder. En av tjejerna tog med sig ett par vettiga skor till henne idag - men hon har inga sockar, så vår supervisor ska köpa en förpackning på Tesco och ta med imorgon.
 
Resten av hummus - den jag försökte koka sönder - är nu fixad. Får nog frysa in en hel del. Vill göra muhammara och det enda som egentligen kräver någon arbetsinsats är väl att grilla valnötter. Men det ser ut som en orkan dragit fram så jag har lagt disk i blöt och ska försöka göra en insats när jag samlat energi.
 
Jag jobbade med vår nyaste dam från Ukraina idag - hon pratar verkligen Ingen engelska. Alltså knappt hej.. men hon är hemskt go' och härlig. Lite väl mycket kramar för mig, men vill hon kramas får hon väl göra det, det är tydligt att hon är otroligt känslosam. Jag vet inte riktigt vad vi pratade om (hon rabblar på i Ukrainska utan att bry sig och jag står mest och ser dum ut 😅) och översättningsappen tappade helt flötet, men plötsligt brast hon ut i storgråt och jag visste inte vad jag skulle göra. Det blev mer kramar bara.
Stackars människor. :heart
Hon kom hit helt ensam med bara en väska full av sommarkläder. En av tjejerna tog med sig ett par vettiga skor till henne idag - men hon har inga sockar, så vår supervisor ska köpa en förpackning på Tesco och ta med imorgon.
Fy farao så hemskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 148
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp