Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du påminde mig! Jag borde väga Sparky, hon har ju bott hos mamma i över en månad. Mamma har varit arbetslös ett tag och är en riktig feeder.... och Sparky älskar godis. Mycket kompatibla är deJag känner mig som en småbarnsförälder. Eftersom Megara nu väger 3.7 - hon ska ligga på 3.3-3.4 så är det lite livsstilsförändring här hemma. Om någon undrar varför det spelar roll så är burmor genetiskt betingade till att få diabetes, jag tror det är fem eller sex gånger så vanligt som hos andra katter och skälet till att det bryter ut är i princip alltid övervikt. Det räcker med en diabetiker här hemma.
Maten har minskats något, nu ska en tetra på 370g, räcka fyra inte tre dagar. Jag drar inte ner på Sheban. Megara uppskattar inte min omtanke utan går omkring och klagar bittert och biter på allt, särskilt det som hon inte ska bita på, och gör det precis framför mig.
Funderar lite på om jag borde gå på Flygdagen imorgon ändå. Fast jag vet att jag kommer att tycka att det låter för mycket och är för mycket folk
Försökt banta vår hankatt i perioder men han blir så jäkla odräglig så det går inte. Han skriker och gapar tills någon ger honom mat, vi försökte ha mat tider.Jag känner mig som en småbarnsförälder. Eftersom Megara nu väger 3.7 - hon ska ligga på 3.3-3.4 så är det lite livsstilsförändring här hemma. Om någon undrar varför det spelar roll så är burmor genetiskt betingade till att få diabetes, jag tror det är fem eller sex gånger så vanligt som hos andra katter och skälet till att det bryter ut är i princip alltid övervikt. Det räcker med en diabetiker här hemma.
Maten har minskats något, nu ska en tetra på 370g, räcka fyra inte tre dagar. Jag drar inte ner på Sheban. Megara uppskattar inte min omtanke utan går omkring och klagar bittert och biter på allt, särskilt det som hon inte ska bita på, och gör det precis framför mig.
Jag mår, kanske inte bra men okej. Är på jobbet och det går bra.Nån som vet hur @sthu mår?
Skönt att höra (läsa), blev lite fundersamJag mår, kanske inte bra men okej. Är på jobbet och det går bra.
Är det en egen klädkod du har?Fick en "utskällning" för att jag inte hade klänning på mig. Tydligen är mina klänningar uppskattade hos medarbetarna