Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade en stund och drömde en av de verkligaste och mest traumatiska mardrömmar någonsin. Vaknade av att jag torrgrät. Gick upp och la mig hos sambon, som har världens bästa famn att gråta i och få tröst av :heart
Usch, vad hemskt. Nu ska jag spela dator! En citysimulator på 1700-talet känns som enda vägen att gå.
 
Somnade en stund och drömde en av de verkligaste och mest traumatiska mardrömmar någonsin. Vaknade av att jag torrgrät. Gick upp och la mig hos sambon, som har världens bästa famn att gråta i och få tröst av :heart
Usch, vad hemskt. Nu ska jag spela dator! En citysimulator på 1700-talet känns som enda vägen att gå.


Åh fy det är hemskt när man vaknar av såna mardrömmar, jag kan också ha det ibland. :heart
 
Ingen större förändring på lungvolym och kapacitet sen 2015 och även denna gång fick jag sämre resultat efter luftrörsvidgande O_o
Varför det blir så kunde hon inte svara på, men jag får väl fråga läkaren om det vid tillfälle tänker jag.

Efter mitt sjukhusbesök, så åkte jag till verkstaden med bilen för lite fix, så nu är det ännu mer väntan som gäller och jag har sjukt svårt för lukten av gummi, avgaser och allt annat som stinker här i bilhallen :wtf: så jag hoppas de är kvicka 😅
 
Har varit sjuk hela veckan, känner mig fortfarande smått febrig och ganska orkeslös. Inser att jag blivit sjuk varje gång jag umgåtts med barn i förskoleåldern i sommar.

Idag har jag åtminstone känt mig sugen på pannkakor igen, vilket måste tolkas som ett ordentligt steg på bättringsvägen.
 
Kafferast i väntan på nästa Teams-möte. Börjar känna mig nästan som vanligt igen, hallelujah! Jag är fortfarande onormalt trött och sover middag varje dag, men inte riktigt på samma nivå som tidigare i veckan. Orkade både bio och fika med en kompis igår utan att känna mig sjuk efteråt. Har därför bestämt mig för att genomföra morgondagens Edinburgh-tur som planerat, främst för att rösta i valet, och så får det bli en massa vila på söndag för att kompensera. :)
 
Ok kollade just upp adressen dit jag ska gå för att rösta imorgon. Google beskriver det som "Bohemian boozer with a Swedish twist". Känns ju stabilt 🤣

Stället är alltså en vinbutik som tydligen delägs av den svenska konsuln på nått höger, det är därför vi ska rösta just där. Det känns lite knäppt redan där, men det blev ännu roligare med den beskrivningen!
 

Bifogade filer

  • Screenshot 2022-08-26 at 10.46.45.webp
    Screenshot 2022-08-26 at 10.46.45.webp
    55,5 KB · Visningar: 20
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 152
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp