Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hör dock trafiken, "bara" bra sämre än andra :D

Men jag har funderat på att jag har känt mig lite trögare än de flesta i ett antal år nu (lite typ av ett golden child som hamnat i verkligheten). Jag brukar vara mera uppmärksam än de flesta just pga min hörselskada, så det kändes lite ovant att höra att jag behövde bli mera uppmärksam.
Men jag får leva med min hjärna och dess begränsningar. Den får ta den tid den behöver och det den kan, det blir nog någon slags människa av mig också :D

Du ar en fantastisk manniska ... and don't you dare saga att du pa nagot satt ar samre an andra.:rage: Vi har alla vara svagheter och spoken att slass emot ... och jag beundrar din uthallighet att jobba pa aven i motgang.:heart
 
Fredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Kom att tänka på friskvård. Vår timme togs bort och ersattes av 400:-+ på pengen. (Totalt 1200:-)
Men för mig som springer ute är det ju helt värdelöst eftersom pengarna inte får användas till tex skor och träningskläder.
5071C330-BAAD-48DF-B54A-741D73BE0592.webp
 
Fredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Kom att tänka på friskvård. Vår timme togs bort och ersattes av 400:-+ på pengen. (Totalt 1200:-)
Men för mig som springer ute är det ju helt värdelöst eftersom pengarna inte får användas till tex skor och träningskläder.
Visa bifogad fil 98658
Jag hade också lite svårt för att komma på vad jag skulle använda mina friskvårdspengar till. Men sedan hittade jag yogobe-abonnemangen. Härligt att ha tillgång till ett stort utbud av yoga- och meditations-/mindfulnessfilmer.... :)
 
På väg till skolan. Såå trött.
Ser fram emot kaffe.

Verkar iaf ha hittat en frukost som funkar hyfsat och är enkel att ta med. Smoothie med vaniljkvarg, mjölk, vispgrädde, bär och is! Lite mer bär och spenat kanske så ska det väl vara bra.
(Önskar jag fick i mig den innan jag skulle åka bara, har så sjukt mycket saker med till skolan jämt 😅)
 
Fredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Kom att tänka på friskvård. Vår timme togs bort och ersattes av 400:-+ på pengen. (Totalt 1200:-)
Men för mig som springer ute är det ju helt värdelöst eftersom pengarna inte får användas till tex skor och träningskläder.
Visa bifogad fil 98658

Kan massage vara något att använda friskvårdsbidrag till? Det hade jag gjort om jag inte köpt träningskort för pengarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 152
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 362
· Visningar
37 854
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp