Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hör dock trafiken, "bara" bra sämre än andra
Men jag har funderat på att jag har känt mig lite trögare än de flesta i ett antal år nu (lite typ av ett golden child som hamnat i verkligheten). Jag brukar vara mera uppmärksam än de flesta just pga min hörselskada, så det kändes lite ovant att höra att jag behövde bli mera uppmärksam.
Men jag får leva med min hjärna och dess begränsningar. Den får ta den tid den behöver och det den kan, det blir nog någon slags människa av mig också
Man kan sätta sprätt på den med TurridningarFredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Kom att tänka på friskvård. Vår timme togs bort och ersattes av 400:-+ på pengen. (Totalt 1200:-)
Men för mig som springer ute är det ju helt värdelöst eftersom pengarna inte får användas till tex skor och träningskläder.
Visa bifogad fil 98658
Jag hade också lite svårt för att komma på vad jag skulle använda mina friskvårdspengar till. Men sedan hittade jag yogobe-abonnemangen. Härligt att ha tillgång till ett stort utbud av yoga- och meditations-/mindfulnessfilmer....Fredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Kom att tänka på friskvård. Vår timme togs bort och ersattes av 400:-+ på pengen. (Totalt 1200:-)
Men för mig som springer ute är det ju helt värdelöst eftersom pengarna inte får användas till tex skor och träningskläder.
Visa bifogad fil 98658
Sånt är inget för mig.Jag hade också lite svårt för att komma på vad jag skulle använda mina friskvårdspengar till. Men sedan hittade jag yogobe-abonnemangen. Härligt att ha tillgång till ett stort utbud av yoga- och meditations-/mindfulnessfilmer....
De ger samma effekt på städningen som fast tvål tyvärr. Använder båda ändåHåll oss gärna uppdaterade! För mig som städar är alla typer av hårdtvål typ den värsta mardrömmen, men schampokakor kanske är annorlunda!
Fredag! Lön in, räkningar dragna.
Morgonrundan gjord.
Visa bifogad fil 98658
Äsch då! Jag avstår nog.De ger samma effekt på städningen som fast tvål tyvärr. Använder båda ändå
Yes, massage är det mina friskvårdspengar går till framförallt. Vilket påminner mig om att det är dags att boka in nästa tillfälle så att inte pengarna brinner inne i slutet av året (4300 kronor per år).Kan massage vara något att använda friskvårdsbidrag till? Det hade jag gjort om jag inte köpt träningskort för pengarna.