Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådärja. For till stan vid 8 för att först lämna kläder, passerkort osv och även ett gäng kakor till jobbet, så nu har jag lagt ifrån mig den namnskylten med blandade känslor 😊. Sedan bort till CG; vore ju skönt att slippa trängs med massa folk såhär till lönehelg men typ 8.45 var jag inte ensam om att tänka så 😄. Men fy fasen alltså. 2 ynka apelsiner för 25 spänn...Men fick iaf fatt på 2,5 kg lövbiff för 139 kr/kilot istället för 219, det var betydligt bättre det 👍. Inne på Granngården fyllde jag på med en stor hink B-vitaminer åt pållan och hittade ett par söta keramikmatskålar till kissarna 😍. Nu blir det gott med grillrester till lunch 😋.
 
Märker upp priser på kurslitteratur (ett 30-tal böcker) för att lämna in till försäljning på campusbokhandeln nästa vecka. Många bäckar små gör en stor å hoppas jag :D

Ikväll ska jag försöka vara social och gå på sittning! Måste låta bli att jämföra mig med allt och alla, en social samvaro kommer ju tyvärr inte knackande på dörren bara för att jag sitter hemma och mossar ihop :laugh:
 
Märker upp priser på kurslitteratur (ett 30-tal böcker) för att lämna in till försäljning på campusbokhandeln nästa vecka. Många bäckar små gör en stor å hoppas jag :D

Ikväll ska jag försöka vara social och gå på sittning! Måste låta bli att jämföra mig med allt och alla, en social samvaro kommer ju tyvärr inte knackande på dörren bara för att jag sitter hemma och mossar ihop :laugh:
Tack för påminnelsen behöver också åka iväg nästa vecka och lämna in en hel hög med böcker 😊😅
 
Åh letar efter ett nytt citysim. Ser att det är early access. Vad tycker du om det? Kan du rekommendera?
Jag gillar det jättemycket men har bara spelat typ 10h. Har spelat mycket Banished och Life is feudal och tycker detta håller samma höga nivå men mycket djupare och långsammare (och väldigt snyggt). Här finns nivåer man måste upp i för att utöka samt bygga nya saker, osv. Åkrarna kväver växtföljd och sånt. Så, mycket mer komplext men därför också långsammare.
 
Kan massage vara något att använda friskvårdsbidrag till? Det hade jag gjort om jag inte köpt träningskort för pengarna.
Vi kan inte vårt till massage. Vi har en annan deal där arbetsgivaren betalar 100 kr/tillfälle när vi går på massage/till naprapat eller kiropraktor. Friskvårdsbidraget kan vi använda till gymkort, eller t.ex. till att gå till en yogaklass.
 
Jag gillar det jättemycket men har bara spelat typ 10h. Har spelat mycket Banished och Life is feudal och tycker detta håller samma höga nivå men mycket djupare och långsammare (och väldigt snyggt). Här finns nivåer man måste upp i för att utöka samt bygga nya saker, osv. Åkrarna kväver växtföljd och sånt. Så, mycket mer komplext men därför också långsammare.
Låter som något för mig. Banished har varit mitt go to citysim för att bara mysa och varva ner lite och jag har flera gånger tänkt att jag hade uppskattat något som Banished med lite mer djup :up: Får köpa när jag kommer hem!
 
Du ar en fantastisk manniska ... and don't you dare saga att du pa nagot satt ar samre an andra.:rage: Vi har alla vara svagheter och spoken att slass emot ... och jag beundrar din uthallighet att jobba pa aven i motgang.:heart
🥲 Tack snälla rara! Det är så lätt att slå ned på sig själv även om jag försöker ge mig lite utrymme (som just nu när jag tänkte "jobba? Vadå jobbar" 🙄). Så det där betydde mycket att höra 💕
 
Testade just för första gången en schampokaka. Alltså WOW! :love: Inte för att jag vet det långsiktiga resultatet än, men gisses vad lätt det var att schamponera håret!:bow:

Jag har väldigt tjockt hår, och få in schampot ordentligt i hårbotten är alltid en kamp. Uppe på huvudet går det bra, men sen lär jag köra nacken och sen sidorna med några klickar till. Med kakan så bara gnuggade jag lite uppe på och lite i nacken, och det löddrade massor.

Jag är typ lyrisk nu?! 😍
De tillsätter ett medel som gör att det löddrar. Finns i flytande schampo också. Att det löddrar betyder inte att det blir rent.

Jag har också tjockt hår och samma problem, brukar tvätta det böjd över badkaret så är det lättare att få in schampot i hårbotten.
 
Låter som något för mig. Banished har varit mitt go to citysim för att bara mysa och varva ner lite och jag har flera gånger tänkt att jag hade uppskattat något som Banished med lite mer djup :up: Får köpa när jag kommer hem!
Kul! Du får säga vad du tycker om det sen. Vad jag vet finns det ingen inbyggd tutorial dock så jag fick vända mig till YT i början. Tyckte Kysen hade de bästa tipsen. Men kommer troligen ändå behöva starta om sen för har byggt så mycket fel och osmart som jag upptäckt när jag kommit vidare :D
Jag spelar som Pioneer och Pacifist så slipper bli överfallen av banditer och rovdjur och sånt för jag vill bara bygga, men gillar man den typen av dimension så finns det också :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 152
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp