Har kollat på stavhopp och följt fotbollen. Europa League
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att köpa tillräckligt stort hus nu så du får plats med lager till alla saker du får gratis med dina kuponger Vem behöver inte 20 flaskor YES diskmedel eller 30 flaskor Felix ketchup liksom?Fick en kalldusch när vi räknade på våra månadskostnader framöver. Fick en ännu värre kalldusch när vi gick igenom våra kreditfakturor från senaste två åren. Så nu har jag varit på ÖB och Willys och storhandlat, och gjort storkok på chili con carne. Är, trots att jag fick laga mat med ungen på höften och sjunga hjulen på bussen på repeat, och dessutom skar mig satan när jag hackade paprika, rätt taggad på mitt nya liv som super saver mom. Ni hittar mig i nästa säsong av Extreme Couponing.
Det är inte alls synd om dig, om du varit så klantig att man inte ser till att det finns chips hemma! Fyyyy
P.s jag har chips hemma, ska jag posta ett gäng??
Tänk på att köpa tillräckligt stort hus nu så du får plats med lager till alla saker du får gratis med dina kuponger Vem behöver inte 20 flaskor YES diskmedel eller 30 flaskor Felix ketchup liksom?
Det går att äta en torsdag med...Nej! Helt orimligt! Det är inte fredag förrän i morgon.
Håll oss gärna uppdaterade! För mig som städar är alla typer av hårdtvål typ den värsta mardrömmen, men schampokakor kanske är annorlunda!Testade just för första gången en schampokaka. Alltså WOW! Inte för att jag vet det långsiktiga resultatet än, men gisses vad lätt det var att schamponera håret!
Jag har väldigt tjockt hår, och få in schampot ordentligt i hårbotten är alltid en kamp. Uppe på huvudet går det bra, men sen lär jag köra nacken och sen sidorna med några klickar till. Med kakan så bara gnuggade jag lite uppe på och lite i nacken, och det löddrade massor.
Jag är typ lyrisk nu?!
Ät ett kex med något litet salt på, eller en oliv eller saltgurka?Är sugen på chips eller ostbågar. Har lite lösgodis, men tycker att det är för sött. Är inte sugen på sött, tror jag. Åt två knäckemackor vid 22 så hungrig borde jag inte vara. Bra matdag ändå, men ändå sugen. Och förstås inga chips eller ostbågar hemma. Är nog sugen på ost, bara för att jag inte ska till affären förrän tisdag... var i affären i dag och köpte inte ost, var i affären i förrgår och kompisen frågade om jag skulle ha ost och då svarade jag honom att "nej, inte i dag, jag har inte varit sugen på ost på länge så inte idé att köpa, risken är att den inte blir uppäten". Märkligt sug jag har nu....
Oliver är äckliga!Ät ett kex med något litet salt på, eller en oliv eller saltgurka?
Now we're talkingJag har nog 20-25 sorters chips hemma Vill ju inte riskera att bli sugen på en sort jag inte har hemma
Jag har precis fått höra vem som blir den fjortonde Doctor Who, Ncuti Gatwa, och jag tror det kan bli grejt, speciellt när Russel T Davies kommer tillbaka också