Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känner vi igen dig igenJag har städat badrummen, hängt upp tvätten, varit på Biltema, tankat, förtidsröstat, hämtat ut ett paket samt handlat mat.
Nu ska jag äta lunch
Jag läste Buke-resa och tänkte att jag hade helt missat att det hade varit en bukeresaJag leder
Det senaste året har jag haft en vecka vid jul för en resa till Tyskland, två veckor OS-lov, en vecka för skidresa, en vecka för Bukarest-resa och 3,5 vecka sommarsemester. Har precis varit i kontakt med planeringen för att ta en vecka i höst
Det låter lite som ett av mina första jobb (inom mitt yrke) där vi hade 17 veckors semester. Gött tyckte jag!Undrar hur mycket ledighet jag kan ta i år egentligen. Är just nu inne på min fjärde semestervecka under sommaren. Tidigare under året har jag haft två veckor ledigt under våren.
Ändå har jag över 5 veckors betald ledighet till att ta ut om jag vill
Ja när jag beställt bilder åt släkten via nätet har de blivit chokade över priset. Att fixa det hos fotohandlaren i stan kostar dubbla kostnaden minst även om nätet är med porto...Foton från min systers bröllop och från Slovenien-resan redigerade och beställda. Det är fantamig billigare än man tror att beställa bilder, i albumstorlek.
Ja, jag beställde 110 foton + en förstoring och det gick på 160kr inkl frakt (dock med 50krs rabattkod)! Så himla värt. Har beställt från företaget innan och vet att bilderna blir bra.Ja när jag beställt bilder åt släkten via nätet har de blivit chokade över priset. Att fixa det hos fotohandlaren i stan kostar dubbla kostnaden minst även om nätet är med porto...
Intensivkurs på annan ort?Har precis gjort i ordning 3 barn för natten medan mannen är ute och övningskör med tonåringen. Körskolan hade inte körlektioner förrän i oktober så nu tvingas vi kör ännu mer här hemma så han förhoppningsvis kan ta sitt körkort innan jul.
Nä, men kanske ska om det fortsätter. Har dock varit superförkyld förra veckan, och ska ha mens när som helst plus att det är sjukt mycket på jobbet så det kan nog ha en "naturlig" förklaring.Har du kollat sockervärden?
Nej! Helt orimligt! Det är inte fredag förrän i morgon.Jag är sugen på chips men vi har inga chips hemma. Dvs det är synd om mig!
Orutinerat att inte ha chips hemma… jag vet. Så nu tänker jag sura en stund, det måste vara det enda rätta, ellerhur?
Det är inte alls synd om dig, om du varit så klantig att man inte ser till att det finns chips hemma! FyyyyJag är sugen på chips men vi har inga chips hemma. Dvs det är synd om mig!
Orutinerat att inte ha chips hemma… jag vet. Så nu tänker jag sura en stund, det måste vara det enda rätta, ellerhur?