Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar om skälet till att de inte är inom intervall är att tandis skrev dem inom intervall.

Edit: ska kolla om uthämtningsdatum gör att jag kommer inom högkostnad.

Är det någon som vet vad som gäller?
 
Senast ändrad:
Exakt, måste kolla med apoteket men det står så på apoteket.se. Extremt underligt mtp att jag ska avsluta min kur imorgon och det andra har jag öht inte fått innan.
Jag har Kronans app och i den står det ”ingår ej i förmån” tills det gått två tredjedelar sen senaste uttaget. Sen ändras det till ”ingår i förmån”.
Är det en annan antibiotika än den du har nu? Alla ingår ju inte i förmånen, kan även vara en del förpackningar som inte ingår, t.ex har jag en medicin där 25-p inte ingår men 100-p gör det.
 
5D2AE6AC-CD00-405E-BC7E-B0376EB7893E.webp

Ute i skogen med finaste Zelda! Tänker gå 2-3 timmar och man behöver inte ens ha med sig koppel för hon är så lätt att ha lös! ❤️❤️❤️
 
Exakt, måste kolla med apoteket men det står så på apoteket.se. Extremt underligt mtp att jag ska avsluta min kur imorgon och det andra har jag öht inte fått innan.
Mina mediciner har ändrats stup i ett.

När jag kommit till apoteket har jag bara förklarat att dosen ändrats och då har jag fått medicinen trots att det är "för tidigt".

Så prata med dem i kassan!!
 
Jag är inte klok, nu vill jag ha baba ganoush också. En person. Nästa är väl ost rullar nej! Kan jag sluta? Har iaf i ett ögonblick av galenskap beställt allting till mahmmara förutom valnötter. Jag är galen. EN person, fyra meze. Följer receptet vilket är menat för fyra personer. Någon som bor i Stockholm och vill hjälpa mig äta upp det? :banghead:

Vissa tröstshoppar kläder, jag tröstshoppar mat...
 
Jag har Kronans app och i den står det ”ingår ej i förmån” tills det gått två tredjedelar sen senaste uttaget. Sen ändras det till ”ingår i förmån”.
Är det en annan antibiotika än den du har nu? Alla ingår ju inte i förmånen, kan även vara en del förpackningar som inte ingår, t.ex har jag en medicin där 25-p inte ingår men 100-p gör det.

Nej båda ingår i högkostnaden men står tydligt att tillräcklig intervall gjorts och de måste köpas med fullt pris. Jättemysko.
 
Jag mår inte så bra. Kan inte sätta fingret på vad det är, eller ens om det är psykiskt eller fysiskt. Det är som ett stort vakuum i och omkring mig, lite dimmigt nästan. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Obehagligt är det i varje fall.
Låter som ångest, om du kan fokusera på något annat ett tag, till exempel ta en promenad, läs en bok, eller prata med någon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 156
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
38 342
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp