Fast jag upplever inte att jag har ångest. Det är det som gör det så konstigt. Jag är lugn i övrigt, det är bara liksom.. Skav nånstans.Inte overklighetskänslor av ångest? Bara en tanke ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag upplever inte att jag har ångest. Det är det som gör det så konstigt. Jag är lugn i övrigt, det är bara liksom.. Skav nånstans.Inte overklighetskänslor av ångest? Bara en tanke ❤
Knepigt.Fast jag upplever inte att jag har ångest. Det är det som gör det så konstigt. Jag är lugn i övrigt, det är bara liksom.. Skav nånstans.
Värmskog?Sitter i bilen på väg till värmland för att äta årets räkmacka. En tradition vi har på sommaren. Nu är det två år sedan jag var där så jag hoppas dom sista 45 minuterna går fort.
Sedan bär det vidare någon mil norrut för att hjälpa en fin vän när vi ändå är i krokarna.
Undrar hur mycket ledighet jag kan ta i år egentligen. Är just nu inne på min fjärde semestervecka under sommaren. Tidigare under året har jag haft två veckor ledigt under våren.
Ändå har jag över 5 veckors betald ledighet till att ta ut om jag vill
Jag har Kronans app och i den står det ”ingår ej i förmån” tills det gått två tredjedelar sen senaste uttaget. Sen ändras det till ”ingår i förmån”.
Är det en annan antibiotika än den du har nu? Alla ingår ju inte i förmånen, kan även vara en del förpackningar som inte ingår, t.ex har jag en medicin där 25-p inte ingår men 100-p gör det.
Fasen att jag inte bor närmare dig! Jag är en hejjare på att äta matJag är inte klok, nu vill jag ha baba ganoush också. En person. Nästa är väl ost rullar nej! Kan jag sluta? Har iaf i ett ögonblick av galenskap beställt allting till mahmmara förutom valnötter. Jag är galen. EN person, fyra meze. Följer receptet vilket är menat för fyra personer. Någon som bor i Stockholm och vill hjälpa mig äta upp det?
Vissa tröstshoppar kläder, jag tröstshoppar mat...
Exakt!Varit och handlat och en påse Ahlgrens bilar kom med. Läser en bok just nu där huvudpersonens favoritgodis är Ahlgrens bilar som han stoppar i sig i tid och otid. Tycker sannerligen inte det är en ansvarsfullt tar författarna idag inget ansvar för folkhälsan är det konstigt att man blir sugen?
Exakt!
Jag äter ff "Giggi-blandning" då och då. Är säkert 20 år sen jag sist läste böckerna (det kanske jag måste göra snarast) men godiset hänger med ändå!
Det borde vara varningstext på böcker där det förekommer godis!