Datorstrul.. Har massor att göra, men inte kunnat börja jobba ännu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På jobb men bara att vända. För att vara diabetikern är jag banne mig expert på att lämna min bukspottkörtel lite varstans. Idag ligger den kvar på köksbordet
Kan ju tycka att efter 30 år så borde jag kunna det här men icke.
Jag har startat igång allt nu är det bara att åka hem och hämta insulinet i lugn och ro. Mina kollegor skrattar gott åt mig och undrar vad det är för ide att ha extra nålar, insulinampuller mm om jga tänker glömma sprutan.
Dags att skriva ut en extra och förvara på jobbet tror jag
Ja ja bara ta tag i det och åka hem igen
Japp jag har pennor. de ligger utspridda lite varstans typ stallet, hos brorsan mm men inte här på jobbet. Hade en här men den vart tvungen att flytta med hem ett tag och så har det blivit såhär.Har du inte pennor? Jag har pennor (och nålar) i varenda väska och extra pennor på alla ställen jag möjligtvis kommer att stanna övernatt på om jag åker dit regelbundet som hos min pappa i Roslagen.
På morgonmötet sa kollegan att hen inte kunde komma till kontoret idag pga dimman.
Hen har 3mil till kontoret och jag hade just kört 20 mil Ingen sa nått
På morgonmötet sa kollegan att hen inte kunde komma till kontoret idag pga dimman.
Hen har 3mil till kontoret och jag hade just kört 20 mil Ingen sa nått
Nu vet jag inte om det där ärliga ska vara långvarigt, men i så fall kan jag tipsa om en pedaltränare, för liggande ”mescykling”. Jag köpte min på typ seniorlifeshop.Ligger i sängen och trampar med fötterna så jag inte får blodpropp i benen. Blir nog läsning en stund nu sen har jag på agendan idag att jag ska gå ut med sopor samt sätta mig vid datorn och redigera bilder från semester och sen beställa dessa.
Förhoppningvis ett par månader iaf, så det kanske vore något! Jag är ju förvisso inte helt sängliggande utan får röra mig i måttliga mängder.Nu vet jag inte om det där ärliga ska vara långvarigt, men i så fall kan jag tipsa om en pedaltränare, för liggande ”mescykling”. Jag köpte min på typ seniorlifeshop.
I övrigt äter jag frukost och peppar för läkarbesök i stora staden.