Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé om platsen tillåter det. Hos oss skulle det bara göra skada i stenläggning från 1300 och 1400-talet.Apropå kasta vid bröllop sparade jag för längesedan denna skärmdump för eventuellt framtida behov
Visa bifogad fil 98525
Blir nyfiken på vad det är för bok, skicka gärna PM om du villI morse gav jag mig själv en deadline (skrev på FB...då är det officiellt ) att bok nummer två kommer att komma ut senast i oktober. Då har det gått knappt två år sedan jag släppte första boken (i dec 2020). Jag kommer att köra egenpublicering igen och vill ha ut boken i god tid innan jul ! Ser fram emot att kunna stå på julbokmässa med både bok nummer 1 och 2...
Nu ska här redigeras för fulla muggar (och så måste jag lära mig Indesign igen... ).... Och göra ett passande omslag!
Kul! Hur blev det? Min mamma brukade köpa där innan men slutade efter att hon tyckte mjölken smakade dåligt..Väntar på tevatten. Har köpt mjölk från ”Elins glada kor” och har höga förväntningar
tänderna kan ta skada av förmycket fluor. Om jag inte mins fel så gjordes det en avhandling om det av Anders Bolin på karolinska på 90 talet. men jag mins inte slutsatsen helt och hållet mer att de kan bli "härdade". men det är nog värt att söka på det om du är orolig.Hrm....kan man vara "allergisk" mot fluor (typ Flux)?? Jag har försökt flera gånger nu att börja skölja en gång om dagen. Mina tänder är sköra.... Men när jag har hållit på ett litet tag så är det precis som om tandköttet inte trivs med det hela. Det gör ont, det blöder, osv. Skulle vara trevligt att hitta en fluorprodukt som funkar, för det kanske inte är fluoret i sig som är problemet utan någon annan ingrediens... Tandläkarna och hygienisten vill ju gärna att jag använder fluorskölj, och jag tror inte riktigt att de tror på mig när jag berättar att det inte funkar och varför....
Det kommer att gå bra. Håller tummarnaHar en förlamande panik just nu av olika orsaker. Måste ringa ett otroligt viktigt samtal imorgon och be till gudarna att det går bra. Mår bokstavligen illa.