Det svÀller i fÄgelmagen.Brukar man inte kasta ris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det svÀller i fÄgelmagen.Brukar man inte kasta ris?
"FÄglar kan dö av okokt ris.Det svÀller i fÄgelmagen.
Ok var nÄn som pÄstod det för mÄnga Är sedan men dÄ var det fel."FÄglar kan dö av okokt ris.
Nej, eftersom fÄglarnas magar innehÄller vÀldigt lite vÀtska kan det okokta riskornet inte svÀlla. Det Àr dÀremot inte sÀrskilt energirikt och dÀrför olÀmpligt som mat."
https://www.djurskydd.org/vanliga-myter-om-fagelmatning/
Kan tÀnka mig myten uppkom för slippa stÀda upp allt ris.
Arrgh, Àr det nÄgon mer som planerar, köper in mat och sedan inte orkar laga till den?
Borde laga mat ikvÀll sÄ jag har i helgen nÀr jag jobbar natt...
Lagar sÀllan mat.Arrgh, Àr det nÄgon mer som planerar, köper in mat och sedan inte orkar laga till den?
Oh ja. Allt för ofta, sÄ jag köpte en slow cooker som komplement till ugnen. PlÄtmat och lÄngkok is the shit i det hÀr huset.Arrgh, Àr det nÄgon mer som planerar, köper in mat och sedan inte orkar laga till den?
Nej, men jag tror att anledningen Àr ett stort intresse och gapande hungriga fÄgelungarArrgh, Àr det nÄgon mer som planerar, köper in mat och sedan inte orkar laga till den?
Nej, men jag tror att anledningen Àr ett stort intresse och gapande hungriga fÄgelungar
FÄgelungarna Àr det som Àr avgörande nÀr intresset inte Àr i dagsform.Jag har intresset men inga fÄgelungar. DÀremot en hungrig katt, men vi delar inte mat utan hennes Àr redan tillagad.
Arrgh, Àr det nÄgon mer som planerar, köper in mat och sedan inte orkar laga till den?