Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul! Du får säga vad du tycker om det sen. Vad jag vet finns det ingen inbyggd tutorial dock så jag fick vända mig till YT i början. Tyckte Kysen hade de bästa tipsen. Men kommer troligen ändå behöva starta om sen för har byggt så mycket fel och osmart som jag upptäckt när jag kommit vidare :D
Jag spelar som Pioneer och Pacifist så slipper bli överfallen av banditer och rovdjur och sånt för jag vill bara bygga, men gillar man den typen av dimension så finns det också :up:
Har spelat 3 timmar nu och det är precis det jag har tänkt ett tag nu att jag ville ha! :up:
Går långsamt framåt men jag klarar mig halvbra utan tutorials, "lite" matbrist osv :angel: Kommer nog att kolla lite videos sen när jag spelat ett litet tag till för att få lite tips. Har hittat några småbuggar men annars funkar det bra för att vara early access!
Valde Pioneer men inte Pacifist, och har hittills överlevt alla björnar och banditer (varför de vill åt mina 0 guldtackor vet jag inte:D)
 
Har spelat 3 timmar nu och det är precis det jag har tänkt ett tag nu att jag ville ha! :up:
Går långsamt framåt men jag klarar mig halvbra utan tutorials, "lite" matbrist osv :angel: Kommer nog att kolla lite videos sen när jag spelat ett litet tag till för att få lite tips. Har hittat några småbuggar men annars funkar det bra för att vara early access!
Valde Pioneer men inte Pacifist, och har hittills överlevt alla björnar och banditer (varför de vill åt mina 0 guldtackor vet jag inte:D)
Jag är typ allergisk mot att det går dåligt så jag måste alltid kolla tutorials så jag har koll :angel:
Jaa lite buggar är det ju men jag har hittat så få att inte inte stör så mycket. Men kan ju vara mer buggigt längre fram och om man spelar på svårare nivåer.
 
Jag är typ allergisk mot att det går dåligt så jag måste alltid kolla tutorials så jag har koll :angel:
Jaa lite buggar är det ju men jag har hittat så få att inte inte stör så mycket. Men kan ju vara mer buggigt längre fram och om man spelar på svårare nivåer.
Jag tänker det med. Ska testa att spela de svårare sen ska bara komma underfund med maten. Varför är det alltid maten som krånglar i såna här spel :rofl:
 
Suttit på soffan i en halvtimme och segat på mig strumpor. Jag har lyckats med en strumpa hittills. :D:cautious:
Är jättetrött och är mitt i värsta perioden av mensen. Men snart ska jag ta mig i kragen för jag ska springa ett 5km lopp i dag. Sen tror jag att jag ska till Clas ohlsson för att köpa burkar, men sen tänker jag inte göra något mer alls, kanske till och med sover middag i dag. Händer typ aldrig.
 
Jag har jättemycket mat :D :angel:
Något jag uppskattar är att man har typ ett överflöd av arbetare hela tiden! Det är något som kan störa mig med Banished, att det fan alltid är slut på folk.
Skicka över lite till mig 🙈
Samma här! I Banished får jag oftq låta dem säsongsarbeta dvs de får odla och greja på sommaren och sen under vintern arbeta i gruva osv. Men det är inte så kul att micromanage så :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 148
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp