Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs en gång till!Ska ni köpa ny häst?
Cyberkram på dig! Knorra med kissen.Jag är melankolisk och lite gråtig (inget allvarligt, bara lite för mycket skit som skett på sistone både på den stora och den lilla skalan... krig etc). Har bingeat två romantiska filmer som jag inte vill kalla komedier egentligen, mycket allvar i båda så de passade mitt sinnestillstånd.
Nu ligger jag i sängen med en katt på mig under täcket som våldkurrar, hon vet när matte inte är på topp Hon är den bästa presenten jag någonsin fått (särbon gav mig henne i födelsedagspresent)
Dricker kaffe, äter honungssmörgås och funderar på hur det egentligen står till i huvudet på mig Istället för att vända mig och somna om när sambons klocka ringde kl 04:30 (han ska iväg på jobbresa) bestämde jag mig för att pallra mig upp och 1) jobba lite övertid för att komma ikapp och 2) boka in mig på ett träningspass med start kl 07. Egentligen hade jag inte behövt gå upp förrän typ 4 timmar senare. Sambon beskrev det som "ambitious bordering on crazy" och han har eventuellt en poäng
Det har hänt att jag kokat ägg och haft dem framme i köket bara för att jag inte gillas iskalla kokade ägg. Eller tagit med på utflykt och de legat i varm bil under dagen. Aldrig hänt att det blivit nåt knasVågar man äta ägg som jag glömde att lägga in i kylskåpet igår eller ska jag bara slänga?
Det fanns ett träningspass kl 06 också, DET bokade jag i alla fall inte!Jag håller med honom!
Själv skyller jag den tidiga tiden på att jag dels var kissnödig och dels att det är lika bra att komma igång i tidig rutin, jag börjar jobba igen imorgon. Dvs klockan ringer alldeles för tidigt...
Jag hoppas att Luleå går vinnande ur striden men det är helt öppet.Färjestad vann
Dock blir det en väldigt tuff och helt avgörande match borta på torsdag
Våren?Varför är jag så trött hela tiden?! Sover bra, lagom länge, men ändå är jag trött från det jag vaknar till jag går och lägger mig igen..
Ja du det skulle det kunna vara kanske.Våren?
Brist på D-vitamin?
Järn?
Värt att kolla om det inte ger med sig.Våren?
Brist på D-vitamin?
Järn?