Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag väntar på att min nya (jättegamla 👌🏼) kökssoffa ska komma! Det är första gången jag använder Tiptapp och ärligt är jag lite nervös. 😬

Det kommer bli så fint i köket! Dessutom är den en fullängds extrasäng. Hoppas så att den är så fin som den ser ut på bilden!
Hepp, det gick bra med tiptappen. Sjukt smidigt. Jag köpte en blocketgrej i Spånga och fick den levererad till Gnesta och uppburen utan problem.

Jag, min vän och bärhjälp och hennes hund fick dessutom plats att slappa i den alla tre. Med plats för horisontalläge i köket kommer det användas så mycket mer!
 
Fin kväll på mossen 🙂
AF45EB32-2DA8-45AC-8926-397C91800BA0.webp
 
Har sa ar "dirty fries" SA mycket mer ... Fries, sa klart, och sedan borjar man med ost, koper man "fardig" ost anvander man "Mexican cheese for dip" annars sa kan man ju gora den sjalv ocksa. Vanligen har man ocksa bacon, lok, olika kryddor (garna jalapenos och banana peppers) och en variation av "toppings", eller som jag sager lite kylskap's/frys rens (lite overbliven svamp, nagra skivor pepperoni, oliver, och vad annat man kan tankas hitta).

Inte for att jag gor nagot sa onyttigt sjalv :angel: men jag har hort hur det gar till.:o
Som sagt så är det återgivet från en bild där det tydligt var tre "ingredienser", förstår inte hur man önskar recept på det. Receptet är liksom... Bilden :p
 
Äntligen blev det en ridtur igen; en lite kortare i skritt och lite galopp, sååå härligt! 😍. Efter stall och ridning I förmiddags hann jag städa lite granna och även ta det lite lugnt någon timme på soffan före jobbpasset och efter det så hämtade jag matvarorna ☺️.
 
Jag är melankolisk och lite gråtig (inget allvarligt, bara lite för mycket skit som skett på sistone både på den stora och den lilla skalan... krig etc). Har bingeat två romantiska filmer som jag inte vill kalla komedier egentligen, mycket allvar i båda så de passade mitt sinnestillstånd.

Nu ligger jag i sängen med en katt på mig under täcket som våldkurrar, hon vet när matte inte är på topp :heart Hon är den bästa presenten jag någonsin fått (särbon gav mig henne i födelsedagspresent) :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
43 093
Senast: Mirre
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 869
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 102
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp