Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Den måste jag genast läsa ikapp. Mycket bra!
Killen å tonåringen kom hem hyfsat snabbt igår och prognosen var god. Inget brutet tack och lov.Lillbrosan hittad, mamman hittade honom så nu åkte han me henne hem. Kan ja släppa den biten i alla fall.
Rörmokare varit här, måste riva en del av garderoben för att komma åt och laga.
Kul att det är avloppsvatten som läkt och jag använde en av de handdukarna till dottern igår efter hennes bad i tron om att de var nytvättade och bara inte torkat ordentligt i vår värdelösa torktumlare
Vågar man äta ägg som jag glömde att lägga in i kylskåpet igår eller ska jag bara slänga?
Smakade och även om det luktade och smakade ok vågar jag inte, orkar inte bli dålig i magen, så de åkte i återvinningen och jag kokar nya
Jag blev hemskickad från kontoret (cirka 15min promenad därifrån men i samma område), så jag hänger på gymmet istället ^^Har stängt fönster och ventilation, returpappercentralen 1,5 km bort brinner.
Visa bifogad fil 90577
Den ligger dessutom längs järnvägen så tågtrafiken kommer att påverkas.
Röken verkar iaf dra åt typ nordost, mot slavsta.Jag blev hemskickad från kontoret (cirka 15min promenad därifrån men i samma område), så jag hänger på gymmet istället ^^
Och jag kommer inte hemRöken verkar iaf dra åt typ nordost, mot slavsta.