Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För prick en månad sen såg det ut såhärVart har all din snö tagit vägen
Det känns som om det var häromdagen du lade in en bild på 40 cm snö liksom
Lillbrosan hittad, mamman hittade honom så nu åkte han me henne hem. Kan ja släppa den biten i alla fall.Fan fan fan.
Nu är jag orolig. Killen å tonåringen är på akuten.
Tonåringen hade sagt till lillbrosan att gasa med a-traktorn, men växeln låg i så den far framåt. Tonåringens tumme kommer i kläm. De åkte in för att kolla så inte nått är brutet.
Lillbrosan stack hemifrån utan att säga något, ingen får tag i honom och nu är mobilen avstängd.
Är orolig för honom, hans mamma ska komma hit å leta. Jag vill inte lämna hemmet ifall han dyker upp.
Nu blev jag också sugen ju!!Jag vill ha morotskaka. Med glasyr.
Äh, vem försöker jag lura? Jag vill ha glasyr
Skönt att höra!!Lillbrosan hittad, mamman hittade honom så nu åkte han me henne hem. Kan ja släppa den biten i alla fall.
Nu blev jag sugen på kärleksmums eller silviakaka, olika kakor men lika goda och jag har nog inte bakat någon av dom på många många år.Jag vill ha morotskaka. Med glasyr.
Äh, vem försöker jag lura? Jag vill ha glasyr
Ja det var verkligen en lättnad när hon kom och han satt i bilen. Kunde jag släppa den oron.Skönt att höra!!
Det är så häftigt vad fort det förändras ändå - SverigeFör prick en månad sen såg det ut såhär
Visa bifogad fil 90528