Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har idag varit i stallet och motionerat båda ponnyerna, duschat, tömt diskmaskinen, tagit undan torr tvätt, besökt Satans boning, köpt munkar på kommunens marknad, fikat på munk, hämtat dottern i Röstånga, ätit kvällsmat och satt igång tvättmaskinen två gånger om.
Nu har jag lagt mig i soffan och ska kolla på gårdagens avsnitt av Muren följt av Mästarnas mästare :)

Har fått tummen ur och beställt lite kläder. Avskyr verkligen att spendera pengar på det, men känner att jag behöver börja kika innan det blir skrik-och-panik över att inte ha någonting att ha på mig. Blev ett pyjamassett (200:- rabatt, alltid något) och en klänning som jag provade i butik men de inte hade i min storlek. Hoppas den sitter bra när jag får prova den!

Vart har all din snö tagit vägen :eek:
Det känns som om det var häromdagen du lade in en bild på 40 cm snö liksom O_o:o
För prick en månad sen såg det ut såhär 😅
FB_IMG_1652032896149.webp

Fan fan fan.
Nu är jag orolig. Killen å tonåringen är på akuten.
Tonåringen hade sagt till lillbrosan att gasa med a-traktorn, men växeln låg i så den far framåt. Tonåringens tumme kommer i kläm. De åkte in för att kolla så inte nått är brutet.
Lillbrosan stack hemifrån utan att säga något, ingen får tag i honom och nu är mobilen avstängd.

Är orolig för honom, hans mamma ska komma hit å leta. Jag vill inte lämna hemmet ifall han dyker upp.

Fan fan fan.
Nu är jag orolig. Killen å tonåringen är på akuten.
Tonåringen hade sagt till lillbrosan att gasa med a-traktorn, men växeln låg i så den far framåt. Tonåringens tumme kommer i kläm. De åkte in för att kolla så inte nått är brutet.
Lillbrosan stack hemifrån utan att säga något, ingen får tag i honom och nu är mobilen avstängd.

Är orolig för honom, hans mamma ska komma hit å leta. Jag vill inte lämna hemmet ifall han dyker upp.
Lillbrosan hittad, mamman hittade honom så nu åkte han me henne hem. Kan ja släppa den biten i alla fall.

Jag till maken:
- Handdukarna i skåpet är fortfarande blöta sen du tvättade dem i veckan.
- Jaså? Det var klantigt av mig. *känner på dem* Såhär blöta var dem inte när jag vek in dem!
- Nehe vad tror du kan ha hänt över helgen då? Det har regnat där inne?

Maken tittar in i skåpet. Upptäcker vattenläcka från taket 😬 Härligt att komma hem från stugan till..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 860
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 056
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka