Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp jag gör saker när jag är jättetrött så då automatiskt förväntar jag mig att han ska göra det också.Gör du saker när du är jättetrött? Han kanske helt enkelt inte orkade?
Tycker du låter lite som min mamma, när hon bad mig göra något så skulle det helst vara gjort innan hon ens bett mig. Gjorde jag det inte ögonblickligen direkt så tjatade och tjatade hon och blev surare och surare. Hon kunde inte fatta att jag gör det jag sagt när jag själv anser det lämpligt, om en kvart eller några timmar.
Är det så viktigt för dig att saker blir gjorda nu så är det väl bäst att göra det själv?
Tack!Vi här gillar dig.
Här https://www.bukefalos.se/threads/hoera-laesa-saega-skriva-fel-del-2.1498945/Var är Läsa/höra fel-tråden när man behöver den? Letade efter en lösenordslänk bland skräpposten och råkade läsa rubriken på ett spammejl som Knuffa mig!
Tjänstgjort för Försvarsmakten sedan i onsdags. Fått den skattefria förmånen att tillbringa hela tiden i den bedövande vackra skärgården. Åkt båt, käkat frukost på stranden, åkt mer båt, stabsarbetat, åkt båt... Nu tillbaka vid jobbdatorn och Buke. Har det hänt något sen sist? Vad har jag missat?
Aha! Den måste jag genast läsa ikapp. Mycket bra!Snuskpoesitråden är uppväckt igen