Inga problem.Vågar man äta ägg som jag glömde att lägga in i kylskåpet igår eller ska jag bara slänga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem.Vågar man äta ägg som jag glömde att lägga in i kylskåpet igår eller ska jag bara slänga?
Jaha, var är receptet till oss då ?Mjukstartar morgonen med en kopp kaffe och roar mig med matlagningsgruppen på Facebook jag tidigare skrivit om.. En användare lägger upp en bild på dirty fries, alltså pommes, ostsås och jalapeño. Vet inte hur många kommentarer som följer i stil med "hur göööör du?!" eller "reeeeceeept tack!!". Se på bilden så får du svar på båda Tråden toppades även med den självklara kommentaren om hur onyttigt det är och att hen "aaaldrig skulle kunna äta något så onyttigt". Lite uppfriskande från "sådär mycket skulle jag aaldrig kunna äta. Jag äter bara en halv potatis och en liten sillbit, då står jag mig i två dagar" (obs, viss sarkasm och överdrift kan ha skett här)
Inga problem.
Ja, samma här. Där jag bor brann det i går och en person hittades avliden i samband med brandenFy fan... jag är rädd att det blir en brandsommar igen Tre större bränder här i Dalarna idag, varav en de inte har kontroll över ännu.
Det var så lite snö och har kommit dåligt med regn nu under våren så det är snustorrt.
Fritera pommes, lägg på tallrik. Öppna burken med ostsåsen, häll över pommesen. Öppna burk med jalapeños, lägg över osten. Done!Jaha, var är receptet till oss då ?
Vi ska få fyra mmJa, samma här. Där jag bor brann det i går och en person hittades avliden i samband med branden
Men vi ska iaf få massa regn i två dagarn nu enligt prognosen, så förhoppningsvis räcker det ett tag.
Fritera pommes, lägg på tallrik. Öppna burken med ostsåsen, häll över pommesen. Öppna burk med jalapeños, lägg över osten. Done!
Fint att du hör av dig till soc!Fått ett oerhört märkligt brev av en barndomsvän, är övertygad om att hen gått in i en psykos igen. Har kontaktat socialtjänsten där hen bor för att hen ska få hjälp och komma in på psykiatrin igen men det verkar som om det är en låg prioritet, särskilt som hen absolut inte vill in på psyk igen.