Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter lunch med älsklingen fortsatte han arbeta och for jag till stallet och fixade boxen; pållan har vilodag och på vägen hem stannade jag vid närbutiken och handlade och så for vi bort till morfar och lämnade varor och tog in ved åt honom 🥰. Sen var klockan hög tid att laga middag; kycklingben som sambon föreslog förra veckan har man ju inte ätit på evigheters evigheter 😄.
 
Kissen gillar den stora älgvandringen.
 

Bifogade filer

  • D0610501-11E2-4C8D-A325-97140C647985.webp
    D0610501-11E2-4C8D-A325-97140C647985.webp
    66,9 KB · Visningar: 21
Har just avslutat ett par besvärliga telefonsamtal och laddar upp för att duka fram en trevlig liten antipasti-bricka till mig själv som jag sedan tänkte sjunka ner i soffan med. Har haft span på en flaska rödvin hela veckan som ska få göra mig sällskap (fast jag tänkte inte dricka hela flaskan ikväll alltså 😅). En fredagkväll fylld av ost, bröd, rödvin och en bra serie - bättre kan det knappt bli!
Ja ja nämen det var ju en jättebra idé att se säsongsavslutningen av en serie som handlar om skilsmässor och relationskriser samtidigt som man sitter hemma och dricker rödvin och längtar efter mannen man ska gifta sig med om drygt 6 veckor 😳

*försöker samla mig lite och sluta snyfta*

😂
 
Maken och jag har just kommit hem fran en trevlig kvall med vin och "appetizers" pa biblioteket. :p Vart bibliotek har en volunteer forening som heter "Vanner av biblioteket" :grin: och som kostar hela $15. US dollar (147 sek) om aret att vara med i. De tar emot bocker folk inte vill ha kvar eller har plats for och saljer dem for nast intill ingenting en gang i manaden ... Mycker trevlig organisation :D och alla vinster gar till biblioteket ... vin och annat gott ar skankt av vingardar och restauranger och det hela var mycket gott och trevligt.

Jag borde antingen gora klart lite job pa datorn ... eller hitta pa nagot med hundarna 😳 Men tre glas vin senare blir det varken eller. So there.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 822
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 060
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp