Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helgen har anlänt. Börjar den ofta med fika-AW så även i dag.
Nu har jag landat i soffan och inväntar hockeyn. Sjukt nervöst.
Sen ska jag likt Sir Väs krypa ner i en renbäddad säng.
A25ADBD6-781F-404E-8B54-3DFA5C9C700A.webp
 
Fick tillbringa förmiddagen på akuten med barnet men ingen skelettskada påvisades, han ramlade på förskolan igår (vilket vi bara fick berättat av honom själv, ingen personal, men det är en annan historia). Nu är vi rätt möra och chillar i soffan. Han vill inte gärna gå, är väl en rejäl muskelskada/lårkaka :heart
 
Kom hem till mamma för snart 1h sen men fastnade i sängen. Energin tog helt slut och jag har inte kommit härifrån. Det är troligtvis "bara" den ganska jobbiga och hektiska veckan som tar ut sin rätt… men det är segt. Har ju massor av saker jag vill och behöver göra!
 
Jag köpte presenter till släktings lilla son igår. Köpte mest kläder iom att vi redan köpt leksaker. Men ungen älskar dinosaurier och vid kassan stod ngt dinosaurieägg som jag rafsade med i stressen. Läste sen på hemma och såg att man skulle lägga det i vatten och så skulle det komma ut en dinosaurie 48 h senare och den skulle nog växa också efter det.
Eftersom jag typ är den barnsligaste 42-åringen i världen vill jag nu också ha ett ägg. Jag vill se hur det blir.
Imorgon ska jag fasen dra ner och köpa ett till mig med. :laugh:
Sånt är ju kul ju!
 
Jag blir vansinnig. Bytte sensor idag och den förklarade att det var ett avläsningsfel både på läsaren och mobilen. Ska ringa Abbott på måndag och säga till så får de skicka mig en ny. Intressant att vissa beställningar går ingen sönder och vissa går alla sönder.
 
Om man har börjat älska att lyssna på P1 i bilen, är man officiellt tant då (förlåt @tanten ;))?? Man får höra om allt ifrån krigets fasor i Ukraina, till forskaren som samlar in stinkpaddans ägg och flyttar dem till lämpligare platser. Jag är säker på att min allmänbildning har ökat med 150% sedan jag började lyssna på P1 istället för musikskvalet och reklamen..... :D
P1 är fina saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
39 931
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 817
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 057
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp