Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KorrektLåter somSvenska Blå Stjärnan.
+ @Hoarfrost
Sånt är ju kul ju!Jag köpte presenter till släktings lilla son igår. Köpte mest kläder iom att vi redan köpt leksaker. Men ungen älskar dinosaurier och vid kassan stod ngt dinosaurieägg som jag rafsade med i stressen. Läste sen på hemma och såg att man skulle lägga det i vatten och så skulle det komma ut en dinosaurie 48 h senare och den skulle nog växa också efter det.
Eftersom jag typ är den barnsligaste 42-åringen i världen vill jag nu också ha ett ägg. Jag vill se hur det blir.
Imorgon ska jag fasen dra ner och köpa ett till mig med.
Gud vad gott det lätJag gör pizza. Surdegspizza på min nya surdeg på grovmalt rågmjöl. Dricker en gammel dansk och har Judas Priest i öronen. Helt ok fredag.
P1 är fina saker.Om man har börjat älska att lyssna på P1 i bilen, är man officiellt tant då (förlåt @tanten )?? Man får höra om allt ifrån krigets fasor i Ukraina, till forskaren som samlar in stinkpaddans ägg och flyttar dem till lämpligare platser. Jag är säker på att min allmänbildning har ökat med 150% sedan jag började lyssna på P1 istället för musikskvalet och reklamen.....
Tur för täckjackan har visst nya hål efter atthavarit ouppmärksam bredvid den prickiga ponnyn idag (överintelligent knabstrup som fortfarande är hostig och inte går fullt ut och är understimulerad)Jag har idag varit i stallet i t-shirt
Från stallet till Alnarp är det knappt två mil, kortare fågelvägen