Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi stämde träff med en kollega och hennes flickvän :) Våffelstugan serverade mumsig våffla med varm choklad med Minttu polka.
Vilken slump ändå att tre anställda från samma häkte är här samma vecka :D

20220316_152550.webp
 
Och nu två våfflor.

Tror det var en snabb magsjuka 🙈🥳

Nissan Leaf nr ett är hemma, barnets pappa har fått byta sin Fiat Ducato (företagsbil). Imorgon kommer min Leaf. Nu måste jag _bara_ gräva ett hål i plånboken för att säkra upp laddningen. Företaget får nog hjälpa till lite i form av en hyreshöjning.
 
Jag har inte hunnit äta lunch idag och är inte hemma förrän om drygt en timme. Så nu är jag hungrig och på dåligt humör… och nej, det är ingen bra kombination 🤪

Skolan hade STUN-election (student kåren?) från 14-17 idag. Bland annat röstade vi för nästa års 'board members', men alltså, folk :banghead: Jag förstår att STUN-election inte direkt är årets höjdpunkt, det tycker inte jag heller. Men visa grundläggande respekt för de som håller i mötet/pratar kan man väl ändå göra?

Bland annat var det en tjej med någon form av tal-svårighet som presenterade sig själv då hon ville bli STUN-president. Hon inledde med "I've been bullied for my voice my entire life, people have laughed at me, and ignored me". Ändå började majoriteten av alla i aulan skratta direkt hon öppnade munnen, för att hon lät "rolig" :rage:
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte sa ifrån mot killarna bakom som förlöjligade henne…

Jag hoppas att jag ser henne i korridoren imorgon så att jag kan säga något snällt till henne! :heart
 
Och nu två våfflor.

Tror det var en snabb magsjuka 🙈🥳

Nissan Leaf nr ett är hemma, barnets pappa har fått byta sin Fiat Ducato (företagsbil). Imorgon kommer min Leaf. Nu måste jag _bara_ gräva ett hål i plånboken för att säkra upp laddningen. Företaget får nog hjälpa till lite i form av en hyreshöjning.

Eller inte eftersom säljaren nu ”behöver diskutera inbyteskontrollen” som gjordes i tisdags och ”måste skjuta på affären”. De kunde ju gett fan i att göra en kreditupplysning innan inbyteskontrollen var gjord.

Hatar bilar.
 
I och med dimman stannade jag med pållan på ridbanan idag med; tömkörde i skritt och lite trav med fokus på slalom mellan koner i skritt vilket var längesen vi gjorde ☺. Nu tätnar dimman igen. Hög tid att laga middag med; kyckling med sweetchilipasta :d
 
Ätit mat, pluggat undan en del. Ska dra igång datorn och försöka sätta mig in i vad vi ska göra imorgon 🙈 Min hjärna är lite dimmig för tillfället, håller på att fixa massa saker hit och dit så inte lätt att ta koll på allt! Men jag gör mitt bästa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
40 483
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp