Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör du rätt i.Storbråk med chefen nu på morgonen. Igen. 8e arbetsdagen i rad.
Ett sista försök att kontakta chefens chef, sen drar jag, jag orkar fan inte med.
Jag har alltid tvättäkta svenska paket hemma, men de gör sig bäst inne i näsan har jag märkt.Finns det inte blodstillande vadd eller läkemedel på "apoteket" där du bor?
Den är som en vanlig finne ungefär och jag tror inte det är farligt egentligen, det är mest frustrerande. Jag tänker avvakta tills vi llir av med de där hemska munskydden i alla fall, det var så det hela började. Förhoppningsvis får den läka normalt när det inte finns något som ligger och skaver varje dag.Men hur stor ÄR den här fläcken ?? Jag tror att du behöver gå till någon annan läkare och fått det kollat igen. Verkar verkligen inte normalt att ha en fläck som blöder i flera timmar..... Men sätt på ett plåster under tiden, eller det funkar inte heller?
Robyn (4e frun) sa att de har folk i bekantskapskretsen där mannen lämnat alla fruarna utom en.Kvinnorna får men inte mannen, dock "tappar" han ansiktet när dom gör det, men han är en riktig rövhatt så förstår att dom flyr
Min rumskamrat blev ihop med vår kronofogdssnubbe, så ofta kom han på besök! Tror han tyckte det var rätt trevligt ute hos oss.Hade en kollega som jobbade som det (vi jobbade ihop på hennes extrajobb). Har för mig att hon tyckte det var kul men att hoten var tuffa. Hon åkte ofta ut till folk.
Hur går det??Storbråk med chefen nu på morgonen. Igen. 8e arbetsdagen i rad.
Ett sista försök att kontakta chefens chef, sen drar jag, jag orkar fan inte med.