Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter gårdagens (och förrgårdagens) minst sagt långa arbetspass (33 h), samt några timmars arbete även på kvällen så var jag värd en sväng på skidorna på morgonen. Jag hade sådan tur att jag var först ut på nystruken manschester och brände av 10 soliga kilometer på 41 minuter (rekortfart för mig på rundan) medan endorfinerna fullkomligt sprutade. Åh, kan det inte få vara vårvinter året om! :love:
 
Men hur stor ÄR den här fläcken :confused: ?? Jag tror att du behöver gå till någon annan läkare och fått det kollat igen. Verkar verkligen inte normalt att ha en fläck som blöder i flera timmar..... Men sätt på ett plåster under tiden, eller det funkar inte heller?
Den är som en vanlig finne ungefär och jag tror inte det är farligt egentligen, det är mest frustrerande. Jag tänker avvakta tills vi llir av med de där hemska munskydden i alla fall, det var så det hela började. Förhoppningsvis får den läka normalt när det inte finns något som ligger och skaver varje dag. :)
Plåster ska jag se till att köpa hem! Även om det behöver bytas slipper jag gå runt med näsdukar i alla fall.
 
Kvinnorna får men inte mannen, dock "tappar" han ansiktet när dom gör det, men han är en riktig rövhatt så förstår att dom flyr
Robyn (4e frun) sa att de har folk i bekantskapskretsen där mannen lämnat alla fruarna utom en.
Eller jag kanske minns fel.
Följer du serien? Meri vill ju ha ett man/fru-förhållande med Cody men han vill inte. Hon stannar för att hon lovade det när de gifte sig.
 
Jag hostar och nyser som en galning ... Det ar var :arghh: Men jag ar vaken och uppe redo att aka till jobbet. Mask ordinancen lyftes i Lordags och ungefar 50% av befolkningen har lagt av maskerna. Sjalv har jag fortfarande mask ofta ... det ser inte sa kul ut med nagon som hostar sa hon nastan tuppar av :cautious: Att det beror pa att allt, precis allt, slar ut nu hor inte riktigt hit.

Det ar i alla fall himla fint ... har i Oregon har vi massor av olika sorters korsbars trad och precis alla blommar nu, allt fran vitt till riktigt kraftig magenta efter varenda gata i sta'n.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 436
· Visningar
40 312
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp