Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite segt att gå upp idag med en gosig katt som parkerat sig över fötterna och inte blev odelat glad när kudden rörde på sig. Vacker men frostig morgon, känns ändå lite vår i luften. Det tar sig, varje gång jag byter till t-banan passar jag på att ta med några tomma lådor så nu ser man snart golvet på balkongen - slänger ut tomma kattmatskartoner och annat på balkongen.

Efter förra sommarens bök med balkonger och planteringar så blir det fasiken en japansk zen trädgård i år.
 
Lite segt att gå upp idag med en gosig katt som parkerat sig över fötterna och inte blev odelat glad när kudden rörde på sig. Vacker men frostig morgon, känns ändå lite vår i luften. Det tar sig, varje gång jag byter till t-banan passar jag på att ta med några tomma lådor så nu ser man snart golvet på balkongen - slänger ut tomma kattmatskartoner och annat på balkongen.

Efter förra sommarens bök med balkonger och planteringar så blir det fasiken en japansk zen trädgård i år.
Mmm det skapar inre frid att med en lugn koncentration skapa perfektion i i enkelhet.
 
Fasen vad najs det blev!
16474177545496397155287532454457.webp


Och nu ser jag att tapeten släppt bakom TVn. Illa illa
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 436
· Visningar
40 312
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp