Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite segt att gå upp idag med en gosig katt som parkerat sig över fötterna och inte blev odelat glad när kudden rörde på sig. Vacker men frostig morgon, känns ändå lite vår i luften. Det tar sig, varje gång jag byter till t-banan passar jag på att ta med några tomma lådor så nu ser man snart golvet på balkongen - slänger ut tomma kattmatskartoner och annat på balkongen.

Efter förra sommarens bök med balkonger och planteringar så blir det fasiken en japansk zen trädgård i år.

Lite segt att gå upp idag med en gosig katt som parkerat sig över fötterna och inte blev odelat glad när kudden rörde på sig. Vacker men frostig morgon, känns ändå lite vår i luften. Det tar sig, varje gång jag byter till t-banan passar jag på att ta med några tomma lådor så nu ser man snart golvet på balkongen - slänger ut tomma kattmatskartoner och annat på balkongen.

Efter förra sommarens bök med balkonger och planteringar så blir det fasiken en japansk zen trädgård i år.
Mmm det skapar inre frid att med en lugn koncentration skapa perfektion i i enkelhet.

Fasen vad najs det blev!
16474177545496397155287532454457.webp

Och nu ser jag att tapeten släppt bakom TVn. Illa illa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
714
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 066
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
1 911
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna