Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klagar du på värmen?Riktigt varmt i Skåne idag
Är det jobb inom kronofogden?
Hade en kollega som jobbade som det (vi jobbade ihop på hennes extrajobb). Har för mig att hon tyckte det var kul men att hoten var tuffa. Hon åkte ofta ut till folk.
Lycka till!Om sisådär en kvart är det dags att bege mig till jobbintervjun
Eller så gör du det du får betalt för.Funderar på att smita iväg från konferensandet och åka och hämta jord och gödsel istället. Jag har visserligen inte gjort iordning något än, men jag vill hellre vara ute och greja än sitta inne och titta på en datorskärm..
Eller så gör du det du får betalt för.
Har kollegor som loggar in på möten och sen stänger av ljud och kamera och gör annat.
Känns ju sådär
Jag har suttit kvar på allt utom minglet, oroa dej inte för det Det var motigt men fick gå ändå.Eller så gör du det du får betalt för.
Har kollegor som loggar in på möten och sen stänger av ljud och kamera och gör annat.
Känns ju sådär
Man förväntas delta och ta till sig informationenHaha, what? Vad är det för möten där man inte förväntas delta och/eller där det inte är viktigt att man tar till sig informationen?
Jag deltar också i heldagsmöten/konferenser ibland där jag inte förväntas eller har krav på mig att aktivt delta och därmed gör annat (arbete) under tiden och bara lyssnar med ett halvt öra, men informationen som delges känns ju viktig inte minst för min egen skull. Även om det inte berör mina uppgifter specifikt vill man ju vara uppdaterad? Folk alltså.
Jag flydde fältet efter lunch. Studiebesök, najs att slippa vara kvarHur går det??