Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soffhänger

20220316_201527.webp
 
Så trött idag. Kroppen känns som bly och allt gör ont. Försöker distrahera mig med Sveriges mästerkock. Går sådär. Ska nog avsluta dagen istället.

En fantastiskt fin sak är att jag hittat två små kattsyskon som nog kommer flytta hem till mig när jag flyttar. :heart🤞
 
Kan ha beställt böcker på bokrean igen. Högen med olästa böcker såg tunn ut. :angel:

Har även skickat in anmälan till högskolan för höstterminen, behöver fördjupa mig i ett ämne för jobbet och gjorde även en anmälan för en grundkurs i ett ämne jag tycker är synnerligen intressant.
 
Jag kom precis hem från en kort sväng med våfflan och, alltså... ena täckglaset till mitt akvarium har typ exploderat? :eek::confused: Såg först att hundbädden och golvet var fullt av glas, sedan vardagsrumsbordet som står drygt en meter ifrån akvariet (nästan två) - fullt av glassplitter. Det tog säkert nästan en minut innna jag insåg vad det var som gått sönder. Bara en fjärdedel av glasskivan verkar ha hamnat I akvariet och alla firrarna verkar tack och lov må bra, men hur hela friden hände det här?!
Jag skulle ju kunna skylla på katten men det förklarar inte glaset på bordet.
Edit: om han inte satt på glaset så att det sprack och han blev rädd och satte av så att halva skivan sprätte iväg till bordet, eller något.
 
Jösses vilken dag det blev. Jag fick en läkartid på em och hon tyckte att jag skulle göra en MRI och skickade iväg en remiss direkt. Så nu på kvällen fick jag en tid på stora sjukhuset att göra MRI. Den var gjord på 10 minuter, men sen fick jag vänta 30 minuter på att en läkare kollade så att bilderna dög innan jag fick åka hem.
Men läkarens ordination var vila, vila och vila... och det känns faktiskt helt rätt.
 
Jag kom precis hem från en kort sväng med våfflan och, alltså... ena täckglaset till mitt akvarium har typ exploderat? :eek::confused: Såg först att hundbädden och golvet var fullt av glas, sedan vardagsrumsbordet som står drygt en meter ifrån akvariet (nästan två) - fullt av glassplitter. Det tog säkert nästan en minut innna jag insåg vad det var som gått sönder. Bara en fjärdedel av glasskivan verkar ha hamnat I akvariet och alla firrarna verkar tack och lov må bra, men hur hela friden hände det här?!
Jag skulle ju kunna skylla på katten men det förklarar inte glaset på bordet.
Edit: om han inte satt på glaset så att det sprack och han blev rädd och satte av så att halva skivan sprätte iväg till bordet, eller något.

Det kan ju bli spänningar i glas, det är den förklaring jag kan komma på. Otäckt iaf.
 
Jag kom precis hem från en kort sväng med våfflan och, alltså... ena täckglaset till mitt akvarium har typ exploderat? :eek::confused: Såg först att hundbädden och golvet var fullt av glas, sedan vardagsrumsbordet som står drygt en meter ifrån akvariet (nästan två) - fullt av glassplitter. Det tog säkert nästan en minut innna jag insåg vad det var som gått sönder. Bara en fjärdedel av glasskivan verkar ha hamnat I akvariet och alla firrarna verkar tack och lov må bra, men hur hela friden hände det här?!
Jag skulle ju kunna skylla på katten men det förklarar inte glaset på bordet.
Edit: om han inte satt på glaset så att det sprack och han blev rädd och satte av så att halva skivan sprätte iväg till bordet, eller något.
Usch vad läskigt, vilken tur att du inte var hemma! Min chefs duschdörr exploderade sådär en gång, dessvärre medan han stod i duschen :crazy: (men det gick rätt okej för honom trots allt, lite skärsår bara)
 
Fyller i information för Skottlands folkräkning. Det känns nästan lite högtidligt sådär, lite som ett bevis på att jag verkligen hör hemma här. Det är mitt livs första census eftersom den bara görs vart 10:e år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 763
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 452
· Visningar
40 717
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp