Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Släppt ut hästar, är inne på sista veckan nu och ärligt talat det ska bli skönt när de minskar med häst ett tag 🙈😂 Evil matte här känner jag men är så fruktansvärt trött på att pussla och att tiden inte räcker till.

Lite frukost sen har vi zoom möte idag hoppas det ska klarna för mig efter de.
 
Fundera inte mer, utan sjukskriva dig och kryp ner i sängen igen :heart
Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.

Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog... :bag:
 
Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.

Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog... :bag:
Åk hem och sjukskriv dig!
 
Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.

Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog... :bag:
Trackade psykologen dig för att du bodde hemma O_o
Gå inte till samma igen :down:
 
Trackade psykologen dig för att du bodde hemma O_o
Gå inte till samma igen :down:
Japp. Berättade lite flyktigt om ett stort trauma jag varit med om när jag var yngre som jag inte kunde prata om, om att jag inte kunde äta, att jag var så trött efter jobbet att jag bara gick och la mig och att typ ingenting var kul längre.
Fick svaret att det blir så när man bor hemma, och att jag skulle flytta hemifrån och byta jobb.

Hur hen nu tyckte att det lät som att jag hade ork att flytta hemifrån och byta jobb är fortfarande en gåta för mig. 🤷‍♀️
 
Japp. Berättade lite flyktigt om ett stort trauma jag varit med om när jag var yngre som jag inte kunde prata om, om att jag inte kunde äta, att jag var så trött efter jobbet att jag bara gick och la mig och att typ ingenting var kul längre.
Fick svaret att det blir så när man bor hemma, och att jag skulle flytta hemifrån och byta jobb.

Hur hen nu tyckte att det lät som att jag hade ork att flytta hemifrån och byta jobb är fortfarande en gåta för mig. 🤷‍♀️
Nu vet jag inte om det var en privat psykolog eller i annan regi men herrejävlar så oproffsigt bemötande! 😡

Om det var i regional regi så kan du skicka in synpunkter även i efterhand om du vill.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp