Dr Pol är bäst!!Det ar Bukes fel. Helt och hallet! Nagon har namnde att hon skulle titta pa Dr. Pol ... och nu ar jag en Dr. Pol junkie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dr Pol är bäst!!Det ar Bukes fel. Helt och hallet! Nagon har namnde att hon skulle titta pa Dr. Pol ... och nu ar jag en Dr. Pol junkie
Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.Fundera inte mer, utan sjukskriva dig och kryp ner i sängen igen
Får inte in Dr Pol på min teve...Dr Pol är bäst!!
Åk hem och sjukskriv dig!Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.
Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog...
Trackade psykologen dig för att du bodde hemmaJag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.
Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog...
Nja, verkar som att chefen inte är här i dag. Dessutom kan jag inte sjukskriva mig vara för att jag tycker det är lite jobbigt.Åk hem och sjukskriv dig!
Japp. Berättade lite flyktigt om ett stort trauma jag varit med om när jag var yngre som jag inte kunde prata om, om att jag inte kunde äta, att jag var så trött efter jobbet att jag bara gick och la mig och att typ ingenting var kul längre.Trackade psykologen dig för att du bodde hemma
Gå inte till samma igen
Nu vet jag inte om det var en privat psykolog eller i annan regi men herrejävlar så oproffsigt bemötande!Japp. Berättade lite flyktigt om ett stort trauma jag varit med om när jag var yngre som jag inte kunde prata om, om att jag inte kunde äta, att jag var så trött efter jobbet att jag bara gick och la mig och att typ ingenting var kul längre.
Fick svaret att det blir så när man bor hemma, och att jag skulle flytta hemifrån och byta jobb.
Hur hen nu tyckte att det lät som att jag hade ork att flytta hemifrån och byta jobb är fortfarande en gåta för mig.
Det var en företagspsykolog, har funderat på att skriva och berätta om bemötandet men det har inte blivit så.Nu vet jag inte om det var en privat psykolog eller i annan regi men herrejävlar så oproffsigt bemötande!
Om det var i regional regi så kan du skicka in synpunkter även i efterhand om du vill.