Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Same! Kände likadant när jag blev uppmanad att rösta!Fyller i information för Skottlands folkräkning. Det känns nästan lite högtidligt sådär, lite som ett bevis på att jag verkligen hör hemma här. Det är mitt livs första census eftersom den bara görs vart 10:e år.
Haha jag gjorde precis samma jämförelse när jag pratade med sambon om det!Same! Kände likadant när jag blev uppmanad att rösta!
+ @SelUsch vad läskigt, vilken tur att du inte var hemma! Min chefs duschdörr exploderade sådär en gång, dessvärre medan han stod i duschen (men det gick rätt okej för honom trots allt, lite skärsår bara)
Nej vad kul! Så härligt liv den verkar ha också, fri men trygg, älskad och omhändertagen.Oooh, och jag blev stoppad av grannen med den vita, fina duvan. Hon frågade om jag kunde "sitta duvvakt" på lördag, så jag ska kalla in Greta (som är en pojke) när det börjar bli mörkt på Lördag eftermiddag, och låsa huset så att han är trygg över natten.
@Scandi
Same! Kände likadant när jag blev uppmanad att rösta!
Glad att jag har duschdraperi.....Usch vad läskigt, vilken tur att du inte var hemma! Min chefs duschdörr exploderade sådär en gång, dessvärre medan han stod i duschen (men det gick rätt okej för honom trots allt, lite skärsår bara)
Fundera inte mer, utan sjukskriva dig och kryp ner i sängen igenFunderar på om jag känner för att åka till jobbet eller om jag inte orkar med skiten i dag och är sjuk...
Du har REDAN hunnit jogga 5,4 km.... ?!Mailat vaktmästaren om att ventilationen fortfarande låter på tok för mkt. Som en storm som kommer och går.
Joggat 5,4 km i för mig bra tempo.
Ätit macka och dricker kaffe och tittar på Blue Blood.
Jag gör det varannan dag strax före fem. (Senare på helgen) Tycker att det är skönt att ha det gjort.Du har REDAN hunnit jogga 5,4 km.... ?!