Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmpft vart väl inte klokare nu heller 😂🙈 Antingen är de fel på min hjärna eller så är det här med dokumentation för flummigt, vet faktiskt inte.

Men men fortsätta läsa, kallt och jäkligt ute idag så tänker vara sur på de. Och sur på att det ser ut som att just nu går det inte att köra Trule hemma, eller Jo runt runt vid grannen går bra på gamla banvallen men men. Äsch allt är bara kaos just nu och vet inte vilken ända jag ska börja dra i.
 
Hämtat post med galen katt och pigg unge 🙃
DD435C31-EDF8-4CAE-A58C-EC6FF0EAECA1.webp
 
Jag masade mig till jobbet med en liten strimma hopp om att chefens chef skulle ha något bra att komma med.
Tyvärr fick jag mest ont i magen när hon kom ner nu och pratade om det, jag lämnade mina andra kollegor i sticket med en ursäkt om att jag behövde hjälpa någon.

Hoppet om att det ska bli bra sjönk rejält. Ska ringa mamma i kväll och beklaga mig. Eller kanske gå hem till pappa och prata om det. Vet inte vilken av dem som är bäst.
Ska även be chefen om att få gå till psykolog igen, ge det en andra chans. Nu när jag har flyttat hemifrån kanske psykologen inte trackar mig för att jag bor hemma längre utan kanske ger mig hjälp.
Hoppas chefen inte behöver fråga varför jag behöver gå till psykolog... :bag:
Varför ska DU gå till psykolog för att din chef är knäpp?
 
Alltså jag blev erbjuden att gå till en företagspsykolog men jag insåg att det är inte mig det är fel på utan arbetsplatsen
Så jag accepterar nu läget då jag har små chanser att hitta ett nytt jobb
Gör det jag hinner och går sen hem
Men min chef är ok för det mesta
 
Varför ska DU gå till psykolog för att din chef är knäpp?

Exakt min tanke. @Hoarfrost du behöver byta jobb innan det gör dig riktigt sjuk. Tro mig, ingen tackar dig för att du slår knut på dig på en arbetsplats...
Tänker att det är bra om jag lär mig hantera det, tills jag antingen byter jobb eller saker blir bättre.
Trivs så himla bra med det mesta numera, och mycket kommer ändras till det bättre och göra mitt arbete roligare och enklare inom ett år. Det är bara chefen som är dålig nu. Skulle gärna vilja stanna, därför har jag bestämt mig för att ge det en sista chans.
 
Lite lätt förbannad. Fick papper från eon nu som först efter elmätarbyte att en passdel saknas och behöver åtgärdas snarast för elsäkerheten. Om detta är så angeläget varför har man då inte uppnat käften om detta på minst ett halvår då?!? :rage::rage::rage:
Har samma bolag i Skånehuset o dom har nyligen bytt min mätare, behöver man gå ut o kolla dom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp