Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått sällskap på kursen
IMG_20220325_090750.webp

Vi har tyvärr ett par Bukevänner där det ser lika illa ut den ena väldigt ung
:heart
Cancer är verkligen en rent hemsk sjukdom :(
Skitsjukdom!:turd::cry:

Har dessutom 4 vänner med långcovid som blev sjuka ungefär samtidigt som mig i första vågen som alla varit så risiga att de under de sista veckorna måst åka in med ambulans och blivit inlagda. Och själv har jag knappt varit ur sängen senaste veckorna för covid/långcovid verkar fira tvåårsjubileum i min kropp på ett storslaget vis. :cautious:

Tur det är vår i alla fall.

Nahe. Vässat upp pennorna så nu blir det färgläggning 😍 blandat med vila. Mycket mer givande än att vara beroende av mobilen och bara slöglo som jag gjort alldeles för mycket nu när jag varit sjuk men ändå inte så där trött. Mina ögon, främst det ena, är överansträngt och rött :down:.

När man går in på Instagram och landar i en live-video på "mitt" sto som precis fölat! :love: :love: :love: :love: :love: ("mitt" då jag haft henne sen hon var föl, hon är 17år nu, men sålde henne till fodervärden -20).
Blev ett sto, brunt med lite vitt på benen och i ansiktet 🤩
Åhhh! :love: Grattis ”mormor”:heart

Idag är det lite hejsan-hoppsan på mitt jobb. Inte på något roligt sätt dock. Fel i bemanningen, både sett till antal och vem som är på vilken avdelning. Totalt knökfullt i hela regionen. Inte ens med ett skohorn får jag in fler. Försöker lösa platser i andra regioner men då går det inte att få transporter dit :banghead:
Nu ska jag iaf gå på lunch! (Ska sätta mig i fikarummet men inte äta något. I eftermiddag blir det nämligen våfflor och ikväll har 28-åringen bestämt att vi ska köpa hem mat :d )

Vilken skillnad på jobbet när chefen inte är här. Lugnt, saker blir gjorda, alla är glada och lugna.
Har ätit alldeles för mycket grekisk mat och har matkoma, ska sitta ner en liten stund till sen fortsätta med kemikalieinventering.
Lär gå tidigare i dag, planen är att flexa ut lite, dra till gymmet, köpa ben & jerrys. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 240
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar