Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @MayGrace :banana:

wpid-2015-08-31-16-14-08-jpg.webp

Jag ska få lära mig cad:a 😍 Så nu har min jobbdator fått programmet installerat och nästa vecka får jag intro utbildning av en kollega. Ska bli så kul att få lära sig något nytt! :)

Så känner jag mig inför semestervikariatet också, det ska bli så roligt att lära sig något nytt.

Plus spännande eftersom jag inte vet vad jag ska göra (det var tre intervjuer samtidigt och jag vet inte vilken av dem som ville ha mig :laugh:). Det blir ett miniäventyr och nya äventyr har jag saknat.

Just duschat både mig själv och Kajsa 😂 Alltså hon har noll respekt för vatten och alltid haft. Katter brukar ju inte gilla vatten men den här tok fian har alltid älskat att duscha och leka med vattenkranar. Nu är hon duschade och handdukstorkad 😂 Var ju så illa tvungen när hon hoppa in i badkaret medan jag duschade!

Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand? 🥺

För övrigt har jag skrivit en hälsosam matlista för nästa vecka, i helgen blir det mycket fika osv så mitt ”nya liv” får börja på måndag :rofl:
Men jättegrattis på dig i efterskott! Du är en sådan härlig person tycker jag, önskar dig allt gott! <3

Jag fick förresten reda på att en av mina stödfamiljer ska ta emot en kvinna med två små barn från Ukraina, de har två extra rum och enskild toalett på tredje våningen i huset. Förmodligen är de där när jag kommer nästa gång, familjen har lovat att höra av sig och tala om hur det funkar. Kvinnan kan ingen engelska. <3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 207
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar