Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh grattis vad kul!
Jag ska få lära mig cad:a Så nu har min jobbdator fått programmet installerat och nästa vecka får jag intro utbildning av en kollega. Ska bli så kul att få lära sig något nytt!
Grattis i efterskott!Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
För övrigt har jag skrivit en hälsosam matlista för nästa vecka, i helgen blir det mycket fika osv så mitt ”nya liv” får börja på måndag
Grattis i efterhand!Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
För övrigt har jag skrivit en hälsosam matlista för nästa vecka, i helgen blir det mycket fika osv så mitt ”nya liv” får börja på måndag
GrattisTackar och bockar
Grattis i efterskottJag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
Grattis!Tackar och bockar
Grattis i efterskott! Bra plan.Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
Men jättegrattis på dig i efterskott! Du är en sådan härlig person tycker jag, önskar dig allt gott!Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
BankID funkar igen, för mig iaf.Provade det, swedbank,id o swish var alla "hackade"
För mig medBankID funkar igen, för mig iaf.
Vi har tyvärr ett par Bukevänner där det ser lika illa ut den ena väldigt ungPrecis fått veta att en ashramvän har terminal cancer. Skit. Hon är inte ens 50 år. Hennes syster hade skrivit en helt fantastiskt fin gofundme-text. Jag hoppas så hon får en fin sista tid.