Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske personen glömde ordet utan mellan privat och företag?Såg precis en annons på Facebook som avslutades med "OBS säljer som privat företag!"
Vad sjutton är ett privat företag?
men varför gör han på detta viset!Uvi
Såklart
Nätdoktorn ville inte skriva ut nåt.
Så får la ta det på söndag när jag flyttat klart
Grattis!Ätit alldeles för mycket tårta men det var de värt! Får träna i morgon Hästarna har blivit vaccinerade, Trule glodde med onda ögat på veterinären. Men hon berömde honom för att vara en snäll och världsvan kille
Nu ska jag fortsätta ligga här på soffan och fnissa åt att min Pappa ringde i smått panik och säger förlåt att jag förträngt att du fyller år idag Fasiken undrar vart han var när jag föddes? Han som alltid suckat över att jag är född på fel dag, dagen före lön Äsch ett år äldre inte fasiken är jag klokare för de.
Fyller du år idag? Stort grattis på födelsedagen!Ätit alldeles för mycket tårta men det var de värt! Får träna i morgon Hästarna har blivit vaccinerade, Trule glodde med onda ögat på veterinären. Men hon berömde honom för att vara en snäll och världsvan kille
Nu ska jag fortsätta ligga här på soffan och fnissa åt att min Pappa ringde i smått panik och säger förlåt att jag förträngt att du fyller år idag Fasiken undrar vart han var när jag föddes? Han som alltid suckat över att jag är född på fel dag, dagen före lön Äsch ett år äldre inte fasiken är jag klokare för de.
Nej o jaKurrar möss? Så att det kan höras genom väggen?
Edit: eller är det en fågel? Låter jättekonstigt
Nej på möss och ja på fågel?Nej o ja
Provade det, swedbank,id o swish var alla "hackade"betalat alla räkningarna,
Grattis!
Tackar och bockarFyller du år idag? Stort grattis på födelsedagen!
Grattis!Tackar och bockar
Stort GRATTISTackar och bockar
Grattis!Tackar och bockar