Jag har inte provat igen ,räkningarna lär inte springa bort tills i morgonBankID funkar igen, för mig iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte provat igen ,räkningarna lär inte springa bort tills i morgonBankID funkar igen, för mig iaf.
Nä, hon sålde som företag.Kanske personen glömde ordet utan mellan privat och företag?
Mån åh, tackMen jättegrattis på dig i efterskott! Du är en sådan härlig person tycker jag, önskar dig allt gott!
TackGrattis i efterskott!
Visa bifogad fil 87913
Tack Den där vill man ju inte äta upp!
Nä, om det hade varit så väl..... Det funkade i alla fall fin-fint med både bank och bank-id nu på morgonen, så nu har jag redan blivit av med en stor del av lönen....Jag har inte provat igen ,räkningarna lär inte springa bort tills i morgon
StÄdfamiljer.Jag fick förresten reda på att en av mina stödfamiljer ska ta emot en kvinna med två små barn från Ukraina, de har två extra rum och enskild toalett på tredje våningen i huset. Förmodligen är de där när jag kommer nästa gång, familjen har lovat att höra av sig och tala om hur det funkar. Kvinnan kan ingen engelska.
...och jag ska masa mig till sängen för ett par desperata sista timmars sömn.Joggat 5,3 km med tempoväxlingar.
Bäddat rent i sängen.
Fått i mig första kaffekoppen.
Snart andra. Med Nyhetsmorgon UTAN Steffo.
Lönen har kommit in på kontot och räkningarna är dragna.Visa bifogad fil 87920
Låter skönt!...och jag ska masa mig till sängen för ett par desperata sista timmars sömn.
Vad ska du besöka i Norrköping?Sovit dåligt i natt pga magen som bubblar och har sig. Den fortsätter även nu på morgonen
Ska till Tinget efter jobbet, kolla om jag kan betala in för Norrköping resan
Precis fått veta att en ashramvän har terminal cancer. Skit. Hon är inte ens 50 år. Hennes syster hade skrivit en helt fantastiskt fin gofundme-text. Jag hoppas så hon får en fin sista tid.
Cancer är verkligen en rent hemsk sjukdomVi har tyvärr ett par Bukevänner där det ser lika illa ut den ena väldigt ung
Grattis i efterskott!Ätit alldeles för mycket tårta men det var de värt! Får träna i morgon Hästarna har blivit vaccinerade, Trule glodde med onda ögat på veterinären. Men hon berömde honom för att vara en snäll och världsvan kille
Nu ska jag fortsätta ligga här på soffan och fnissa åt att min Pappa ringde i smått panik och säger förlåt att jag förträngt att du fyller år idag Fasiken undrar vart han var när jag föddes? Han som alltid suckat över att jag är född på fel dag, dagen före lön Äsch ett år äldre inte fasiken är jag klokare för de.
Massa grattis i efterskott!Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
För övrigt har jag skrivit en hälsosam matlista för nästa vecka, i helgen blir det mycket fika osv så mitt ”nya liv” får börja på måndag