Har fortfarande inte kluvet en endaste stubbe. Eller vad heter det ens? Kloss? Trämojajäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar ödmjukast för att gratulationer Fortsätter ligga på soffan och jäsa efter tårtan Orkar inte röra mig just nu.
På mitt gamla jobb hade vi en städfirma som moppade stengolvet med toarent. Det blev nån slags frätskador, golvet blev vitflammigt.Har precis lärt chefen för städföretaget hur man gör rent whiteboards. Alltså jag fattar inte hur de som städföretag inte kan sådant?
Jag jobbade på ett ställe där städ inte kunde städa toaletter. Jag mailade "dagens bajsbild" till chefen varje dag under flera veckor.På mitt gamla jobb hade vi en städfirma som moppade stengolvet med toarent. Det blev nån slags frätskador, golvet blev vitflammigt.
Vedklabb.... ?Har fortfarande inte kluvet en endaste stubbe. Eller vad heter det ens? Kloss? Trämojajäng
Var var var???!ÄNTLIGEN har jag fått tag på memma.
Jag fyllde faktiskt år igår, kan jag få en tårta i efterhand?
För övrigt har jag skrivit en hälsosam matlista för nästa vecka, i helgen blir det mycket fika osv så mitt ”nya liv” får börja på måndag
HemköpVar var var???!