Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej men min dag började ju bra vid halv sju när jag inser att de forsar vatten under diskbänken 🤨 Mm då har packningen i röret givit upp, så akut ringa vaktmästaren som fick komma hit och laga skiten.

Sen har vi veckohandlat, tagit hand om hästarna som bara lallar omkring idag i sina hagar. Nu måste jag försöka få något vettigt gjort med tentan som jag kräks på. Tur jag är själv hemma ikväll så jag kan sitta och svära för mig själv 😏

Funderar på att sadla om (:laugh:) till komiker! Tänk vilket sjukt kul och givande jobb! Synd bara att jag är stundtals superdeppig och astrist 🙈 Men alltså på riktigt jag har flera grejer i huvudet som bara kännas rätt i tiden så funderar på att Maila eller ringa någon nuvarande yrkesverksam inom ämnet som kan förmedla mina stojigheter 😅

Min närmaste kollega (tillika en av mina absolut bästa vänner) har varit störig idag. Han har haft så mycket överskottsenergi att han dansat runt på jobbet, kommit in på mitt kontor och sabbat allt vad arbetsro heter och varit allmänt jobbig.

Jag har nu passat på att låna hans Twitter medan han var på toaletten och postat några sliskiga inlägg där han desperat efterlyser en tjej som vill hänga med till en dansbandsfestival, och han betalar allt så länge någon som kan tänka sig att sova i samma säng som honom hänger med :angel:

Migränen verkar ha gått över. Ska smyga ut i friska luften en sväng.
Om nån är intresserad så går det konståknings VM på 10an.
Kl 17:55 är det damernas friåkning och Josefin Taljegård startar som 4a, ca kl 18:30.

Inga ryssar är med på VM. :up:

Slutat tidigt tagit friskvård och har tagit en paus på min långpromenad.

IMG_20220325_154740901_HDR.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka