Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med tanke på att det var en akuttid his tandläkaren blev det inte så farligt dyrt... Men det blev dyrt ändå eftersom kliniken var i samma hus som Bankens Deli så jag drog in dit för att köpa tröstemiddag... utan att kolla på priserna innan 😂 YOLO kombinerat med TGIF :rofl:

Bra att du tycker det, jag har lite svårt för det. men snart är det säsong för det.
Jag har alltid älskat memma! Det är gott och vår för mig! Grädde till bara, har inget socker. Det räcker. Skulle gärna vilja göra egen men har hittills aldrig hänt. Min mamma berättade att när hon var liten och hennes mamma kokade memma så gick det sen åt DIREKT trots jättestor sats 😅

Och alltså förlåt hörni, men 😍
I april kommer säsong två!
6B4AEAFF-9902-4934-B0EA-666A1706DBE5.webp

Hoppsan... jag ska visst ha varselpyjamas i sommar :D Sommarvikariat på SSAB 💪

Det gick vansinnigt snabbt, intervju och erbjudande mer eller mindre direkt. Det som tog tid var analysen av drogtestet (labbet har tydligen jobb upp över öronen) :rofl:

Har absolut ingen aning om vad jag ska göra, har bara fått tid då jag ska infinna mig. Ska bli spännande mao :laugh:

Edit: Särbon tyckte jag ska fråga om de har personalrabatt... han börjar få ont om material till sina projekt :p 😂
Grattis :banana:
Hoppas att dom har några roliga arbetsuppgifter åt dig!

Nu ska jag läsa ikapp tråden - pratkvarnar... :p

Så skönt att vila på soffan efter denna vecka. Tyvärr är det inte helg än. Ska jobba både lördag och söndag.

Hade planerat ha sovmorgon imorgon, men chefen på andra jobbet hörde av sig om jag ev. kan hoppa in för honom imorgon h då han kände sig lite krasslig. Jag håller tummarna för att han mår bättre så jag får sovmorgon. Även fast det är trevligt med pengarna också. :angel:

Avslutade min långpromenad med att köpa räkor och massa goda tillbehör på Saluhallen.:d Så sitter mätt och belåten i soffan nu köpte vitt vin med. Kollat på min favoritserie medan jag ätit. Sambon är på AW så har varit en skön och lugn kväll och nu ska jag fortsätta att dricka vin tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 437
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar