Aha det är den som viner i öronen! Tänkte att det kanske var flygplan först men nä det är nog bara blåsigt 🌬Lyssnar på blååååsten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha det är den som viner i öronen! Tänkte att det kanske var flygplan först men nä det är nog bara blåsigt 🌬Lyssnar på blååååsten.
Beställt mer fröer och hudvårdsprodukter
Ja onödigt. Sitter eller nej halvligger snarare och lyssnar på fågelkvitter. Det är en väldigt intensiv kör ute. Ackompanjerad av Jinns minst lika intensivt spinnande. Tänkte försöka sova någon timme till dockVarför är jag vaken nu? Jäkligt onödigt.. klockan är liksom kvart över fem och det är lördag
Jinns har fått frukost och även jag har ätit lite. Nu är hon väldigt närgången. Nyss ville hon inte gå ut men nu säger hon att hon vill det ändå
Svårt att se vad jag skriver med en svans under ögonen men jag tror jag lyckats knappa in rätt bokstäver
Har också sett den men eftersom jag aldrig hört ett helt avsnitt så gav det inte så mycket Jag trodde det skulle vara en livepodd!På väg hem från Norrköping. Varit och sett Flashback Forever Showen och jäklar vad mycket jag skrattat. Sjukt välgjord och bra! Vill se igen
Inte från samma webshop väl?!
Kolmården blaVad ska du besöka i Norrköping?
Aha trevligtKolmården bla
Får vänta tills den 4e att betala resan
Ja åker den 10/5Aha trevligt