Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite slut i huvudet och har en dag fylld av ingenting.

Men så otroligt glad att vi fått möjlighet att köpa våra vänners hästgård till ett superpris! Kan knappt fatta det. Blir ju ett tag tills vi flyttar in då de ska bygga klart sitt nya men bara tanken av att slippa budkrig och letande samtidigt som vi får grannar som är guld värda är så himla fantastiskt.

Dialysen bjuder på våfflor. Jag avstår för det verkar hysteriskt krångligare att äta med bara en hand. Plus att jag skulle behöva ta mer insulin vilket också är i stort sett omöjligt med en hand.
Jag har dialysslangarna i en arm och den får jag väl nte röra

Laddar upp med kaffe och rostade mackor innan det bär av för ännu en strålande solig lördag i stallet. Kan knappt fatta att vi får ännu en dag, ännu en helg, med klarblå himmel och 16-17 grader. Idag stallet hela dagen och imorgon vandring hela dagen, skulle nästan kännas oförskämt att sitta inomhus en helg som denna :love:

Äter frukost och tittar på Trädgårdstider. Snart dags att hänga andra maskinen tvätt sen ladda en ny.

Har även hunnit med att rensa ut lite kläder som jag ska ta med till jobbet inför klädbytardag. Ska dock inte byta något själv men tänkte fylla på utbudet lite. :angel:
Så behöver jag inte åka iväg med det direkt till insamlingen sen. Utan får en chans på vägen.

Tjoho! Klar med ena inlämningsuppgiften. Fick mycket bra hjälp av min mor också. Jag läste helt enkelt upp vad jag svarat på ett antal olika frågor och hon (som inte kan direkt något om ämnet) hade flera följdfrågor på det. Tack vare det kunde jag få till bättre formuleringar och lägga till fler och bättre detaljer så att det faktiskt blev en tillräckligt lång text också :p

En uppgift kvar, men den är nästan klar så den tar jag i eftermiddag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka