Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Landat i soffan efter en fullspäckad dag. Först stallet där hästen gick så bra att jag aldrig ville sluta rida 🌟 Sen satt jag i solen och åt lunch & snackade strunt en stund innan jag körde hemåt, och i samma stund som jag klev ut ur duschen hörde en gammal vän av sig och frågade om jag ville ses och ta en kaffe i parken. Vi satte oss på en filt i gräset och pratade bort 2 timmar, och när jag kom hem storstädade jag köket. Vet inte riktigt var all denna energi kommer från, men jag klagar inte! Nu soffa, chips och en kall cider innan jag ska äta en mycket glamorös lördagsmiddag i form av matlåda från frysen :D Herr sambo är iväg och surfar så jag är ensam hemma i ett par timmar till, då blir det inte roligare än så. Väldigt mysigt med lite ensamtid dock!

Bonusbild på en av hagarna intill stallet som är alldeles full av ulliga gulliga små lamm :love:

Bifogade filer

• 20220326_131533.webp
    20220326_131533.webp
    125,4 KB · Visningar: 76
Kommit hem efter promenad med bara shiban... ungefär var tredje gång känns det ganska lagom att det bara är vi två. Kisse tar ju helt ärligt Väldigt mycket fokus när han är med och det sista jag vill är att såra hennes kungliga höghet. <3
Nu ska jag försöka pallra mig iväg för att köpa popcorn och vin till tarantellchatten, men fy sjutton vad det sitter långt inne att resa sig från soffan. :arghh::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka