Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mohahaha jag var envisar en avloppskiten 😂 Nu rinner de så fint igen. Var väl helt igenslammat där nere med tanke på diskmaskin och annat. Men men detta hus alltså, att de ens står upp ibland förvånar mig. Min tanke var ju att jag skulle ha pluggat klart om 1 år och börja fundera på att flytta men nu sket sig ju hela mitt liv så 😏 Välkommen till mitt universum, ständigt kaos 😉

Mohahaha jag var envisar en avloppskiten 😂 Nu rinner de så fint igen. Var väl helt igenslammat där nere med tanke på diskmaskin och annat. Men men detta hus alltså, att de ens står upp ibland förvånar mig. Min tanke var ju att jag skulle ha pluggat klart om 1 år och börja fundera på att flytta men nu sket sig ju hela mitt liv så 😏 Välkommen till mitt universum, ständigt kaos 😉
Det blir inte alltid så som man tänkt sig 🙄😏😅

Javisst ja det blir en timme kortare nu i natt. Kan det inte bara få vara en tid som gäller året runt. Hade varit mycket smidigare.
Nu ska jag kolla lite efter någon utebelysning gärna med sensor som tänds när man går förbi. Har två sådana redan men det skulle behövas en till på en annan vägg. Synd att de är så fula bara de jag kollat på 🙈 Vill helst ha sådana liknande Narnia utebelysning men de ger så oklart ljus. Stämningsfullt men inte helt praktiskt. Så frågan är ska estetik eller funktion gå först 🤔

Ska inte ha ngn lampa... ska inte... ska inte...
Men den var cool...

Bifogade filer

• 20220317_111347.webp
    20220317_111347.webp
    324,9 KB · Visningar: 65
Apropå lampor ... @Bison visade en söt kattlampa men jag hade för mig att de hade en korp/kråka i den stilen, så jag kollade vidare och mycket riktigt hittade den men ...
Vad är det med dessa fötter??
kare-animal-crow-bordslampa-i-form-av-kraka.webp

:arghh:
Skulpterade de hela fågeln så fin och när de kom till fötterna så gav de bara upp?? :banghead:

Med den (:bag:) kostnaden förväntar jag mig fint skulpterade fågelfötter!

Jag ska träffa en vän från Australien på zoom hennes kl 20, vilket är tradition den sista söndagen i månaden. Så jag har ett öga öppet för att kolla vilken tid det egentligen är här. Till min glädje är det 11 och inte 9 som jag lyckades tro ett tag helt utan grund! Stänger snart det där ögat igen och lyssnar på en pod. :p:sleep:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka