Edit. Drygt 623 kr var detHöll på att köpa en tidning från UK men tyckte det blev lite väl dyrt i slutändan, gick tillbaka för att se vad som gick fel. Upptäckte cirka 500 kr i frakt
Hold your horses
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Edit. Drygt 623 kr var detHöll på att köpa en tidning från UK men tyckte det blev lite väl dyrt i slutändan, gick tillbaka för att se vad som gick fel. Upptäckte cirka 500 kr i frakt
Hold your horses
Mums!!!!Funderar på att äta lite mer smörgåstårta, mest för att jag är uttråkad men också - gott!
Det blir inte alltid så som man tänkt sigMohahaha jag var envisar en avloppskiten Nu rinner de så fint igen. Var väl helt igenslammat där nere med tanke på diskmaskin och annat. Men men detta hus alltså, att de ens står upp ibland förvånar mig. Min tanke var ju att jag skulle ha pluggat klart om 1 år och börja fundera på att flytta men nu sket sig ju hela mitt liv så Välkommen till mitt universum, ständigt kaos
https://www.bukefalos.se/threads/konsttraden.1498981/page-26Försökte hitta konsttråden men insåg efter en hel del klickande att den kanske tagits bort? Igen?
Jag som varit stolt över mina sökarskillz